Hvornår skal man ringe 2. gang ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Ja .. Er lidt i tvivl .. Sidste gang gik mit vand hvor der ingen veer kom , men havde i morges veer i halvanden time , og så gik de igen ..
Nu er de kommet tilbage , og de er faktisk ret kraftige og går om i ryggen og ned i benene .. 

Aner ikke hvornår jeg skal ringe ?? 

Hvis i ved hvem jeg er så nævn venligst intet tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Kamulla

du skal ringe når der er 3-4min imellem  

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

du skal ringe når der er 3-4min imellem  

Okay tak 

Anmeld

21. september 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Okay tak 

velbekomme... vil anbefale et varmt bad, nogle panodiler hvis du ikke kan hvile for smerterne, og så få mad og så få hvilet dig inden det går løs 

Anmeld

21. september 2012

Ayasmor

Jeg har kun født selv en gang, hvor der skulle ringes når der var ca. 5 min. imellem veerne. Mener at der skulle ringes lidt før når man var 2. gangs, altså ca. 6-8 min imellem. Hvis du er i tvivl, så kan du altid prøve at give fødegangen et kald, bare lige for at høre hvornår du egentlig skal kontakte dem ift. at komme ind. Glæder mig til at se hvem der er bag dette indlæg Rigtig god arbejdslyst

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

velbekomme... vil anbefale et varmt bad, nogle panodiler hvis du ikke kan hvile for smerterne, og så få mad og så få hvilet dig inden det går løs 

Tusind tak for svar .. 
Når nu jeg er blevet snydt for dem ville jeg jo bare gerne holde mig aktiv så de ikke smutter igen ..
Men tror jeg ligger mig lidt på sofaen og håber de bliver denne gang
Det tror jeg nu også de gør ..  

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg har kun født selv en gang, hvor der skulle ringes når der var ca. 5 min. imellem veerne. Mener at der skulle ringes lidt før når man var 2. gangs, altså ca. 6-8 min imellem. Hvis du er i tvivl, så kan du altid prøve at give fødegangen et kald, bare lige for at høre hvornår du egentlig skal kontakte dem ift. at komme ind. Glæder mig til at se hvem der er bag dette indlæg Rigtig god arbejdslyst

Tusind tak for svar ..
Tror jeg ringer derind om en halv times tid hvis de fortsætter ..  

Anmeld

21. september 2012

Tabula Rasa

Anonym skriver:

Tusind tak for svar .. 
Når nu jeg er blevet snydt for dem ville jeg jo bare gerne holde mig aktiv så de ikke smutter igen ..
Men tror jeg ligger mig lidt på sofaen og håber de bliver denne gang
Det tror jeg nu også de gør ..  

Held og lykke! Jeg synes du skal hvile. De kloge siger jo, at hvis de går helt i sig selv igen ved du lige hviler, så er det snydeveer. Hvis det er de rigtige, varer det ved! Og hvornår du skal ringe synes jeg faktisk kommer an på længden af din første fødsel. Hvis det fx var en lynfødsel, ville jeg ringe ret tidligt i forløbet.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Tabula Rasa skriver:

Held og lykke! Jeg synes du skal hvile. De kloge siger jo, at hvis de går helt i sig selv igen ved du lige hviler, så er det snydeveer. Hvis det er de rigtige, varer det ved! Og hvornår du skal ringe synes jeg faktisk kommer an på længden af din første fødsel. Hvis det fx var en lynfødsel, ville jeg ringe ret tidligt i forløbet.

Okay .. Så gør jeg det og håber 

Den tog ca 8 timer så det var sådan gennemsnitligt vil jeg tro ..

Anmeld

21. september 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Okay .. Så gør jeg det og håber 

Den tog ca 8 timer så det var sådan gennemsnitligt vil jeg tro ..

da der først kom veer???? for 8 timer fra første ve er jo relativt huritgt så vil nok ringe om 1 times tid hvis det bliver ved eller det bliver værre... jeg ringede efter jeg havde haft veer i 15min, blev beordret bad, panodil og hvile... måtte ringe igen efter yderligere 20min for der gik det stærkt... så lyt til din krop, og tag tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.