Astrid P skriver:
Har I det godt?
Her går det fint, jeg går og glæder mig til, at min barsel snart begynder. Jeg skal undervise 2 uger, så skal eleverne på sprogrejse til London (Hvor jeg egentlig skulle have været med, men det springer jeg så lige over...), så er der efterårsferie, to dages undervisning og 24. oktober hedder det så: BARSEL!
Jeg glæder mig helt vildt nu. Glæder mig til at have fuldt fokus på, at der altså kommer en baby snart. Glæder mig til hyggedage med min store pige. Glæder mig til at slappe af og ligge lidt på sofaen med en god bog. Og selvfølgelig vigtigst af alt - glæder mig til babyen synes det er tid til at komme ud til os.
Jeg er ikke som sådan besværet, men kan da godt mærke, at det begynder at blive lidt tungt og jeg bliver mere træt og stakåndet. Men jeg har ikke ondt, og det er jeg lykkelig for!
Hvordan går det hos jer, og hvornår starter jeres barsel?
KH Astrid
Jamen her går det da sådan nogenlunde
Min barsel/sygemedelse startede den 24 aug, jeg har en svær bækkenløsning så helt ubesværet er jeg i ihvertfald ikke, en forkert bevægelse og jeg ligger på sofaen i 5 dage i streg.
Må nok indrømme at det er ved at være kedeligt bare at gå hjemme og lave ingen ting, jeg kan godt mærke at jeg lige så stille er på vej ned i et mørkt hul, dovenskaben sejre og jeg har svært ved at tage mig sammen til noget som helst
men jeg har nu besluttet mig at det er slut fra i morgen, så må jeg tage smerten som den kommer, vi mangler stadig meget inden prinsessen kommer og jeg kan mærke at det begynder at stresse mig en del, så i morgen er det på med vanten og så i gang
Jeg er 27 + 3 i dag og min mave vokser helt vildt, jeg tænker at jeg når at ligne en flodhest inden jeg når de 30 uger.
jeg var på sygehuset i sidste uge for at få taget blodprøver ( jeg danner antistoffer så derfor lidt ekstra kontrol) Sygeplejesken der skulle tage prøven kiggede på mig og spurgte om det ikke snart var tæt på fødsel?? Der til måtte jeg jo svare nej, det går lige 3 mdr endnu 
Folk generalt bliver meget overraskede når jeg fortæller at jeg ikke er længere henne og så kommer det samme spørgsmål hver gang, "Er du sikker på at der kun er en??"
Og ja jeg er sikker hver gang de spørg, Der kun er en!
Nå men det var lige lidt fra mig 
Anmeld