Her er så stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Astrid P

Har I det godt?

Her går det fint, jeg går og glæder mig til, at min barsel snart begynder. Jeg skal undervise 2 uger, så skal eleverne på sprogrejse til London (Hvor jeg egentlig skulle have været med, men det springer jeg så lige over...), så er der efterårsferie, to dages undervisning og 24. oktober hedder det så: BARSEL!

Jeg glæder mig helt vildt nu. Glæder mig til at have fuldt fokus på, at der altså kommer en baby snart. Glæder mig til hyggedage med min store pige. Glæder mig til at slappe af og ligge lidt på sofaen med en god bog. Og selvfølgelig vigtigst af alt - glæder mig til babyen synes det er tid til at komme ud til os.

Jeg er ikke som sådan besværet, men kan da godt mærke, at det begynder at blive lidt tungt og jeg bliver mere træt og stakåndet. Men jeg har ikke ondt, og det er jeg lykkelig for!

Hvordan går det hos jer, og hvornår starter jeres barsel?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Steinbrenner

Astrid P skriver:

Har I det godt?

Her går det fint, jeg går og glæder mig til, at min barsel snart begynder. Jeg skal undervise 2 uger, så skal eleverne på sprogrejse til London (Hvor jeg egentlig skulle have været med, men det springer jeg så lige over...), så er der efterårsferie, to dages undervisning og 24. oktober hedder det så: BARSEL!

Jeg glæder mig helt vildt nu. Glæder mig til at have fuldt fokus på, at der altså kommer en baby snart. Glæder mig til hyggedage med min store pige. Glæder mig til at slappe af og ligge lidt på sofaen med en god bog. Og selvfølgelig vigtigst af alt - glæder mig til babyen synes det er tid til at komme ud til os.

Jeg er ikke som sådan besværet, men kan da godt mærke, at det begynder at blive lidt tungt og jeg bliver mere træt og stakåndet. Men jeg har ikke ondt, og det er jeg lykkelig for!

KH Astrid

Jamen her går det da sådan nogenlunde

Min barsel/sygemedelse startede den 24 aug, jeg har en svær bækkenløsning så helt ubesværet er jeg i ihvertfald ikke, en forkert bevægelse og jeg ligger på sofaen i 5 dage i streg.

Må nok indrømme at det er ved at være kedeligt bare at gå hjemme og lave ingen ting, jeg kan godt mærke at jeg lige så stille er på vej ned i et mørkt hul, dovenskaben sejre og jeg har svært ved at tage mig sammen til noget som helst

men jeg har nu besluttet mig at det er slut fra i morgen, så må jeg tage smerten som den kommer, vi mangler stadig meget inden prinsessen kommer og jeg kan mærke at det begynder at stresse mig en del, så i morgen er det på med vanten og så i gang

Jeg er 27 + 3 i dag og min mave vokser helt vildt, jeg tænker at jeg når at ligne en flodhest inden jeg når de 30 uger.
jeg var på sygehuset i sidste uge for at få taget blodprøver ( jeg danner antistoffer så derfor lidt ekstra kontrol) Sygeplejesken der skulle tage prøven kiggede på mig og spurgte om det ikke snart var tæt på fødsel?? Der til måtte jeg jo svare nej, det går lige 3 mdr endnu
Folk generalt bliver meget overraskede når jeg fortæller at jeg ikke er længere henne og så kommer det samme spørgsmål hver gang, "Er du sikker på at der kun er en??"
Og ja jeg er sikker hver gang de spørg, Der kun er en!

Nå men det var lige lidt fra mig

Anmeld

25. september 2012

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Har I det godt?

KH Astrid

Ja der sker ikke så meget her i gruppen... Lidt ærgeligt synes jeg...

Men her går det ok.. Eller skal i hvertfald ikke klage

Det eneste jeg "døjer" med er at jeg hurtig får "åndenød" at Lillebror presser mellemgulvet godt op ad.. Så har det egentli aller bedst når jeg kan lille på siden og slappe af

Ellers synes tiden flyver afsted, men der er også rigeligt på programmet.. Arbejder deltid i et fitnesscenter, skal til at skrive BA lige om lidt som skal aflverers 8 dage før termin Så der er rigeligt at se til..
Plus at vi skal have lavet vores kælder færdig, så lillebrors værelse kan blive tømt og indrettet til ham, samt vi skal have rokeret lidt rundt i soveværelset så han kan sove inde hos os.. Så der er nok at se til..

Går først fra arbejde den 1. december, da jeg har terming den 29. dec.. Men glæder mig.. Bliver dejligt med 1 år i familiens tegn

Anmeld

25. september 2012

Miss BananaHammock

Så må vi jo bare igang med at skrive tøser

Update fra mig:

Jeg er gået fra - blev fuldtidssygemeldt i onsdags med henblik på at være det resten af tiden. SKulle egentlig først være gået fra midt november.
Junior har det okay - mor lider af plukveer. Var forbi fødegangen igår med slemme plukveer (se evt. min tråd under graviditet). Fik kørt en strimmel og tjekket livmorhalsens længde. Det var heldigvis fint.
Har idag været til scanning for at tjekke fostervand, hvor alt også var fint. Junior følger størrelses kurven, så der er heller ikke noget. Fik lige et par gode billeder med hjem, så det var dejligt

Jeg har kun tilbragt et par dage på sofaen, men er allerede ved at blive sindssyg, så del endelig jeres gode fif's til stille siddende aktiviteter!

Vi er først lige gået i gang med at renovere 1. sal hvor vores soveværelse og juniors værelse skal være, så der går lidt før jeg kan indrette og gøre hyggeligt.

Det var vist lidt her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.