Betydning eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

Carl-Emil's mor

Jamen snakken om barn har jo været oppe og vende et par gange men nu har vi ikke rigtig snakket om det i nogle uger bare for at lade det få lidt ro..

Men alligevel tænker man jo at det kunne jo være dejligt hvis vi blev til 5 i stedet for 4..
Lige nu er jeg syg så dvs jeg sover jo hele tiden og nu her til eftermiddag da jeg lige skulle ha en "pensionist" havde jeg den mest ubehagelig drøm længe...
Ved ikke selv om jeg tror på drømme og hvad man skal bruge dem til men har en veninde der klart mener at det er tegn til at det skal være nu..

Drømte at Kenneth og jeg ventede os en lille dreng og det hele var bare skønt. Vi var til scanning og tog så til babysam for at købe barnevogn. Da vi kom derned så vi på nogle forskellige også spurgte en dame pludselig hvor mit barn var, også så jeg ned også var den store mave der lige havde været til scanning væk. I drømmen gik jeg helt i panik og ledte rundt men kunne bare ikke finde mit barn og pludselig var mine billeder med stor mave som vi havde taget væk...
Sys det var utrolig ubehageligt at drømme og vågnede og var fuldstændig våd i hele hovedet så har åbenbart grædt...

Ja måske lidt underligt emne at oprette men er bare en utrolig ubehagelig følelse at have i kroppen...

Rigtig god weekend til jer alle

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

3rollinger

Hejsa

Nu ved jeg jo ikke om droemmen har betydning eller ej, men ellers er det vel tit saadan med droemme at betydningen ikke altid er den der ligger lige for.

Jeg har ogsaa haft en droem nogenlunde samme stil for noget tid siden og er nu gravid med nummer 3. Saa hvem ved

Knus
Trine

Anmeld

22. maj 2009

Carl-Emil's mor

Synes virkelig at drømme nogen gange kan være noget underligt noget.
Især når man har en veninde der går meget højt op i hvad man drømmer så bliver man ligesom lidt eftertænksom ..

Mange gange tillykke med det

Knus

Anmeld

22. maj 2009

Sweet1978

Personligt lægger jeg ikke noget i mine drømme, det skulle jo efter sigende bare være hjernenes bearbedelse af det som er sket i løbet af dagen, og ikke fremtidsvisioner, så hvis du har gået og tænkt på barn / ikke barn, Kan du sagtens komme til at drømme sådan noget.

Anmeld

22. maj 2009

Mathilde

Det lyder godt nok som en rigtig ubehagelig drøm

Jeg synes at drømmen hænger fint sammen med din beskrivelse af din situation vedrørende graviditet og barn lige nu (i din profil)... Du skriver jo at du er i tvivl om det skal være lige nu eller om I skal vente. Drømmen handler jo også om barn el. ikke barn i og med at du først er gravid og så ikke alligevel. Så jeg tror sagtens drømmen kan have en betydning... Men hvilken betydning den helt præcis har, tror jeg du skal finde i dig selv

Knus Mathilde 32+2

Anmeld

22. maj 2009

Carl-Emil's mor

Sweet1978 skriver:

Personligt lægger jeg ikke noget i mine drømme, det skulle jo efter sigende bare være hjernenes bearbedelse af det som er sket i løbet af dagen, og ikke fremtidsvisioner, så hvis du har gået og tænkt på barn / ikke barn, Kan du sagtens komme til at drømme sådan noget.

ja er også mine tanker men man bliver jo alligevel lidt ekstra eftertænksom sys jeg

Anmeld

22. maj 2009

Carl-Emil's mor

Mathilde skriver:

Det lyder godt nok som en rigtig ubehagelig drøm

Jeg synes at drømmen hænger fint sammen med din beskrivelse af din situation vedrørende graviditet og barn lige nu (i din profil)... Du skriver jo at du er i tvivl om det skal være lige nu eller om I skal vente. Drømmen handler jo også om barn el. ikke barn i og med at du først er gravid og så ikke alligevel. Så jeg tror sagtens drømmen kan have en betydning... Men hvilken betydning den helt præcis har, tror jeg du skal finde i dig selv

Knus Mathilde 32+2

Ja måske sys der er meget omkring det men tiden må jo vise det

Tillykke med den lille på vej

Knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.