Jamen snakken om barn har jo været oppe og vende et par gange men nu har vi ikke rigtig snakket om det i nogle uger bare for at lade det få lidt ro..
Men alligevel tænker man jo at det kunne jo være dejligt hvis vi blev til 5 i stedet for 4..
Lige nu er jeg syg så dvs jeg sover jo hele tiden og nu her til eftermiddag da jeg lige skulle ha en "pensionist" havde jeg den mest ubehagelig drøm længe...
Ved ikke selv om jeg tror på drømme og hvad man skal bruge dem til men har en veninde der klart mener at det er tegn til at det skal være nu..
Drømte at Kenneth og jeg ventede os en lille dreng og det hele var bare skønt. Vi var til scanning og tog så til babysam for at købe barnevogn. Da vi kom derned så vi på nogle forskellige også spurgte en dame pludselig hvor mit barn var, også så jeg ned også var den store mave der lige havde været til scanning væk. I drømmen gik jeg helt i panik og ledte rundt men kunne bare ikke finde mit barn og pludselig var mine billeder med stor mave som vi havde taget væk...
Sys det var utrolig ubehageligt at drømme og vågnede og var fuldstændig våd i hele hovedet så har åbenbart grædt...
Ja måske lidt underligt emne at oprette men er bare en utrolig ubehagelig følelse at have i kroppen...
Rigtig god weekend til jer alle
Knus
Anmeld