Den skide hormonspiral....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

fik for knap 6 mdr siden sat spiral op - og jeg har bare mens. konstant, i sidste måned havde jeg 2 dage hvor jeg ikke blødte - i den her måned har jeg ikke haft én eneste blodfri dag - det var ellers nemt ikke at have noget at huske på - men hva hjælper det når jeg bløder MEGET hele tiden?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

fik for knap 6 mdr siden sat spiral op - og jeg har bare mens. konstant, i sidste måned havde jeg 2 dage hvor jeg ikke blødte - i den her måned har jeg ikke haft én eneste blodfri dag - det var ellers nemt ikke at have noget at huske på - men hva hjælper det når jeg bløder MEGET hele tiden?!

Jeg syntes du skal kontakte din læge.. Jeg blødte godt nok også de første 2 måneder.. Men ikke de første 6 måneder ! Det er dælme længe ..  

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes du skal kontakte din læge.. Jeg blødte godt nok også de første 2 måneder.. Men ikke de første 6 måneder ! Det er dælme længe ..  

Det slog mig pludselig idag at det nok var derfor jeg er så skide træt hele tiden - jeg bløder jo altid - hele tiden og meget.....

Hm, må li få ringet lægen imorgen - de sagde det var meget normalt med de 2 mdr, men kan vist fornemme at knap 7 mdr er alt for længe...

Anmeld

20. september 2012

Zafir

Altså - jeg havde også mega mange problemer med min Jeg er jo blevet stereliseret, men det var ogås et brændende ønske for mig.

Jeg havde rigtig gode erfaringer med p-ring, der blødte jeg næsten ikke.

jeg bløder stort set heller ikke nu, efter jeg er stereliseret. Men jeg ved godt at det er en meget stor beslutning.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså - jeg havde også mega mange problemer med min Jeg er jo blevet stereliseret, men det var ogås et brændende ønske for mig.

Jeg havde rigtig gode erfaringer med p-ring, der blødte jeg næsten ikke.

jeg bløder stort set heller ikke nu, efter jeg er stereliseret. Men jeg ved godt at det er en meget stor beslutning.

Uh, godt nok har jeg 2 børn - men vil da gerne (på et tidspunkt) måske ha flere - så kan ikke helt lukke den dør

Før (jeg fik børn) havde jeg p-staven og var egentlig ok tilfreds - men ku slet ikke forudsige mine blødninger - det var dog slet ik li så slemt som nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.