opbevaring af muffins

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.119 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2012

PernilleogLouis

Jeg skal lave nogen muffins som skal spises lørdag eftermiddag - der skal en form for frosting på - Jeg vil gerne lave dem fredag - men hvordan opbevarer jeg dem og bliver det overhovedet godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Ploffer

kicha skriver:

Jeg skal lave nogen muffins som skal spises lørdag eftermiddag - der skal en form for frosting på - Jeg vil gerne lave dem fredag - men hvordan opbevarer jeg dem og bliver det overhovedet godt?

De skal opbevares i køleskab når der er kommet frosting på.
Det kan man sagtens.... dog plejer jeg gerne at give kagedejen lidt creme fraiche, som gør at de bliver lidt mere svampede og ikke tørrer ud af en tur i køleskabet

Anmeld

20. september 2012

PernilleogLouis

Ploffer skriver:

De skal opbevares i køleskab når der er kommet frosting på.
Det kan man sagtens.... dog plejer jeg gerne at give kagedejen lidt creme fraiche, som gør at de bliver lidt mere svampede og ikke tørrer ud af en tur i køleskabet

ja tænkte jeg nok og var lidt nervøs for om de ville blive kedelige efter en tur i køleskab men vil prøve med cf i

Anmeld

20. september 2012

Ploffer

kicha skriver:

ja tænkte jeg nok og var lidt nervøs for om de ville blive kedelige efter en tur i køleskab men vil prøve med cf i

Mine plejer fint at kunne tåle en tur i køleskabet

Bare husk at tage dem ud ½ - 1 time før de skal spises så frostingen kan nå at blive lidt blød

Anmeld

20. september 2012

PernilleogLouis

Ploffer skriver:

Mine plejer fint at kunne tåle en tur i køleskabet

Bare husk at tage dem ud ½ - 1 time før de skal spises så frostingen kan nå at blive lidt blød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.