jeg syntes det er lidt for meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg syntes det er lidt trist at alle går rundt og tror jeg/vi ikke gider skive med jer i denne gruppe. Jeg selv vil rigtig gerne, men jeg venter til jeg har været til NF og tror faktisk at der er mange der vil gøre det.
Det er jo heller ikke fedt at skive som ano. hvert gang man skal skive med jer, vi har alle veres grunde til at være ano.Jeg kan jo heller ikke besvare jers indlæg hvis jeg ikke kan være ano.- så mig set er det da svært at skive med jer ind til jeg er nået NF.

Det er ikke fordi jeg vil træde nogle over futterne, men jeg bliver da lidt trist, over ikke kunne være med jer som ikke behøver at skive ano. I må være lidt toldmodige og se tiden and til alle føler de kan skive normalt
Jeg er helt sikker på denne gruppe bliver en hyggelig og sjov gruppe, hvor vi alle kan få nogle gode timer sammen

Jeg glæder mig i hvert faldet til og dele mine oplevelser med jer

knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

PeruBaby

21. september 2012

abe123

22. september 2012

th

Anonym skriver:

Jeg syntes det er lidt trist at alle går rundt og tror jeg/vi ikke gider skive med jer i denne gruppe. Jeg selv vil rigtig gerne, men jeg venter til jeg har været til NF og tror faktisk at der er mange der vil gøre det.
Det er jo heller ikke fedt at skive som ano. hvert gang man skal skive med jer, vi har alle veres grunde til at være ano.Jeg kan jo heller ikke besvare jers indlæg hvis jeg ikke kan være ano.- så mig set er det da svært at skive med jer ind til jeg er nået NF.

Det er ikke fordi jeg vil træde nogle over futterne, men jeg bliver da lidt trist, over ikke kunne være med jer som ikke behøver at skive ano. I må være lidt toldmodige og se tiden and til alle føler de kan skive normalt
Jeg er helt sikker på denne gruppe bliver en hyggelig og sjov gruppe, hvor vi alle kan få nogle gode timer sammen

knus mig

jeg kan godt forstå dig, du venter bare med at skive hvem du er. du kan jo evt skrive under med a123 eller noget andet indtil, så ved vi jo du er den samme person.

men det er HELT OK AT VENTE.

Anmeld

22. september 2012

M (:

Anonym skriver:

knus mig

Jeg havde det nøjagtig ligesom dig, og sprang også først ud efter veloverstået NF. Jeg underskrev mig altid som aNoNyM, så folk vidste, at det var den samme person, bare ikke offentlig endnu

Glæder mig til at se, hvem du er! 

Hvornår skal du til NF? 

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg havde det nøjagtig ligesom dig, og sprang også først ud efter veloverstået NF. Jeg underskrev mig altid som aNoNyM, så folk vidste, at det var den samme person, bare ikke offentlig endnu

Glæder mig til at se, hvem du er! 

Hvornår skal du til NF? 

Det skal jeg den 02.10.12 <3 vi glæder os rigtig meget
Og tak jeg glæder mig også rigtigt meget til at snakke med jer

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

jeg kan godt forstå dig, du venter bare med at skive hvem du er. du kan jo evt skrive under med a123 eller noget andet indtil, så ved vi jo du er den samme person.

men det er HELT OK AT VENTE.

Ja det kan man også men fortrækker at fortælle hvem jeg rigtigt er til NF

Anmeld

23. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Det skal jeg den 02.10.12 <3 vi glæder os rigtig meget
Og tak jeg glæder mig også rigtigt meget til at snakke med jer

Uh, det bliver da mega spændende! Og der er jo ikke så frygtelig længe igen til den 2/10.. 

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Uh, det bliver da mega spændende! Og der er jo ikke så frygtelig længe igen til den 2/10.. 

Ja det gør det helt bestemt vi gælder os også rigtig meget.
Vi har i dag ligen fået første indkaldelse til vores jordemoder d. 19.10.12 : D

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja det gør det helt bestemt vi gælder os også rigtig meget.
Vi har i dag ligen fået første indkaldelse til vores jordemoder d. 19.10.12 : D

Uha, der er ikke længe til! Det er min storesøsters fødselsdag

Jeg skal afsted 8/10, når jeg er 15+0..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.