En smule urolig efter jm besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2012

jack

Ja så fik vi JM besøg overstået..er 36+3 idag men desværre skønner hun at han er lidt lille og ligger under kurven skal til vækstscanning på tirsdag og håber han når at komme efter det mht vægt inden termin

God dag til alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

piadas

Øv, det var da en træls besked.

Jeg håber, det bare er jdm., der har skønnet forkert og alt er som det skal være.

Anmeld

22. september 2012

jack

piadas skriver:

Øv, det var da en træls besked.

Jeg håber, det bare er jdm., der har skønnet forkert og alt er som det skal være.

Takker

Anmeld

27. september 2012

jack

Efter vækstscanning kan man nu konstantere at han kun vejer knap 2500..og jeg er 37+3... så han er ikke så stor...håber han tar det sidste på inden han anmelder sin ankomst...

God dag til alle

Anmeld

1. oktober 2012

piadas

jack skriver:

Efter vækstscanning kan man nu konstantere at han kun vejer knap 2500..og jeg er 37+3... så han er ikke så stor...håber han tar det sidste på inden han anmelder sin ankomst...

God dag til alle

Øv, hvad så? Skal du så scannes igen eller bliver du sat i gang eller hvad er planen?

Anmeld

2. oktober 2012

jack

piadas skriver:

Øv, hvad så? Skal du så scannes igen eller bliver du sat i gang eller hvad er planen?

Ja det er lidt øv... men planen er at lade ham få tiden ud og de 10 dage over tid og håbe på at han kommer efter det med vægten... de er ikke urolige, han er bare lille...så må se hvornår han beslutter at komme ud

Anmeld

2. oktober 2012

piadas

jack skriver:

Ja det er lidt øv... men planen er at lade ham få tiden ud og de 10 dage over tid og håbe på at han kommer efter det med vægten... de er ikke urolige, han er bare lille...så må se hvornår han beslutter at komme ud

Ok, jeg troede bare, at de holdt ekstra øje, hvis nu der var noget med moderkagens funktion eller et eller andet, som er årsagen til, at han ikke helt vokser, som han skal...

Jeg krydser fingre for, at han skruer farten op her til sidst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.