Nogle i nærheden af Grenå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. september 2012

heidimols

Hejsa er ny her

Er der nogle i nærheden som måske også går rundt og mangler lidt selskab i den "lange" ventetid?

Jeg er 38 år gammel og venter mit 2. barn til januar 2013. Jeg bor sammen med min kæreste, det er hans første barn. Jeg har en datter fra et andet forhold, det er en pige på 11. Jeg blev sygemeldt meget tidlig pga nogle voldsomme blødninger. Men alt går godt nu. Tiden bliver bare nogle gange enormt lang, så glæder mig til at høre en eller flere i samme situation

Hilsen Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Missq4

heidimols skriver:

Hejsa er ny her

Er der nogle i nærheden som måske også går rundt og mangler lidt selskab i den "lange" ventetid?

Jeg er 38 år gammel og venter mit 2. barn til januar 2013. Jeg bor sammen med min kæreste, det er hans første barn. Jeg har en datter fra et andet forhold, det er en pige på 11. Jeg blev sygemeldt meget tidlig pga nogle voldsomme blødninger. Men alt går godt nu. Tiden bliver bare nogle gange enormt lang, så glæder mig til at høre en eller flere i samme situation

Hilsen Heidi

hejsa

og velkommen til det kunne da være super hyggeligt at mødes men er fra århus så der er jo lidt vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.