3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

Lærke90

¨Ville lige høre hvad i har givet for at få en 3D scanning af jeres barn, hvor hvor tidligt fik taget den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

A.

jeg har givet 1200kr for 45 min,dvd film fra den og mange billeder..jeg var 28 uger henne

Anmeld

22. maj 2009

Lise

Jeg fik lavet en i uge 23 og den kostede kr 1200. Ville vente til senere (25-28) en anden gang..........

Anmeld

22. maj 2009

Mathilde

Jeg fik lavet en scanning i uge 29 (28+2). Det kostede 1000kr., jeg fik rabat fordi jeg er studerende

Anmeld

22. maj 2009

Tina2

Vi gav 1200 kr i Aalborg og fik den lavet i uge 26:-)

Anmeld

22. maj 2009

Lærke90

Okay, så har vi en lille ide om hvad det koster..
Og vi er så ogsså studerende, så ville da være dejligt med rabat
Men når man nu også kan få lidt forskelligt med, så kan jeg bedre forstå prisen, da jeg kun troede det var 2-3 billeder man fik

Anmeld

22. maj 2009

Mathilde

Lærke90 skriver:

Men når man nu også kan få lidt forskelligt med, så kan jeg bedre forstå prisen, da jeg kun troede det var 2-3 billeder man fik

Jeg ved ikke om det er alle steder der tilbyder rabat til studerende... Vi fik både dvd med af hele scanningen og en hel masse billeder

Anmeld

22. maj 2009

Lærke90

Nej det er ikke sikkert, men man kan måske være heldig
Men det er da fint, der er så meget med, så er det da helt sikkert at vi også skal have den 3D scanning når tiden bliver til det

Anmeld

22. maj 2009

A.

Lærke90 skriver:

nej man får mange billeder og dvd med hjem og hvis baby ligger sådan at man kan fx ikke se ansigt så får man  tid til en ny scanning gratis..

Anmeld

23. maj 2009

Lærke90

Orh .. det er da heldigt nok, det havde jeg slet ikke overvejet at den kunne. Men det er da en god garanti at få - da man er sikker på at få et godt billed med hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.