Anbefal cykelanhænger + div. spg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Michalala

Jeg har en datter på 3 uger, og selvom vi har bil er jeg godt nok ved at gå til af, ikke at kunne tage hende med på cyklen. Jeg overvejer derfor at anskaffe en cykelanhænger samt babysæde. Men er godt nok meget i tvivl om sikkerheder i sådan en anhænger. Vil I mene at det er forsvarligt at køre med en lille bebs i sådan en?

Nogle der kan anbefale en god anhænger med god sikkerhed? Gerne en lidt høj anhænger, så den ikke blir "usynlig" for bilister.

Kan man få cykelhjelme til så små babyer?

Og er der mon nogen der ved om alle de der babysæder passer til alle slags anhængere? Eller om det skal købes i det samme mærke?

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Frk. Himmelblå

Ved ikke noget om helt små babyer og anhængere, men vi har en fra Chariot, og den er drønlækker. Kører let og super "blødt", hvis det giver mening. Også god til "klapvogn"-brug.

Anmeld

20. september 2012

Michalala

Frk. Himmelblå skriver:

Ved ikke noget om helt små babyer og anhængere, men vi har en fra Chariot, og den er drønlækker. Kører let og super "blødt", hvis det giver mening. Også god til "klapvogn"-brug.

Tak for svar. Klapvognbrug - altså som at gå med, ikke?

Er den til ét eller to børn der I har?

Anmeld

20. september 2012

Frk. Himmelblå

Michalala skriver:

Tak for svar. Klapvognbrug - altså som at gå med, ikke?

Er den til ét eller to børn der I har?

Til to børn, ja, men tror nu sagtens at én kan bruge den også. 

Og ja, jeg mener sådan at gå med. - Det er jo super smart, at man lige kan anvende den inde i Føtex også, når man alligevel er forbi på vej hjem.

Anmeld

20. september 2012

Michalala

Frk. Himmelblå skriver:

Til to børn, ja, men tror nu sagtens at én kan bruge den også. 

Og ja, jeg mener sådan at gå med. - Det er jo super smart, at man lige kan anvende den inde i Føtex også, når man alligevel er forbi på vej hjem.

Det er rigtigt. Havde ikke lige set den der handle-fordel ved at man også kunne gå med den. God pointe

Anmeld

24. september 2012

Michalala

Opper lige en gang i håb om at andre kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.