Løntilskud eller lønnet uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. september 2012

bobbles

Hej piger søger lidt hjælp. For var sådan set i erhvervs praktik på et plejehjem men måtte stoppe da jeg muligvis har gigt  så lige nu kunne jeg godt tænke mig enten en uddannelse eller arbejde med løn tilskud hvor det er stille siddende, for kan ikke gå rundt som de gør på plejehjem en hel dag det er simpelthen for hårdt for kroppen!

Har fået besked fra min kontakt person på kommunen at jeg bare skal afvente et brev fra min sagsbehandler ( der er møde hvert 3. måned pga jeg er på Kontanthjælp) men kan risikere at sidde herhjemme i 3 måneder før jeg kommer til et møde for at finde ud af hvad jeg kan og vil af arbejde/ uddannelse..

Nogen der kender nogen lønnede uddannelser eller lign. og det skal lige siges at jeg ikke har taget HG, HF og alle de der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

FamilenStorm

Frøken Christiansen skriver:

Hej piger søger lidt hjælp. For var sådan set i erhvervs praktik på et plejehjem men måtte stoppe da jeg muligvis har gigt  så lige nu kunne jeg godt tænke mig enten en uddannelse eller arbejde med løn tilskud hvor det er stille siddende, for kan ikke gå rundt som de gør på plejehjem en hel dag det er simpelthen for hårdt for kroppen!

Har fået besked fra min kontakt person på kommunen at jeg bare skal afvente et brev fra min sagsbehandler ( der er møde hvert 3. måned pga jeg er på Kontanthjælp) men kan risikere at sidde herhjemme i 3 måneder før jeg kommer til et møde for at finde ud af hvad jeg kan og vil af arbejde/ uddannelse..

Nogen der kender nogen lønnede uddannelser eller lign. og det skal lige siges at jeg ikke har taget HG, HF og alle de der.

Uh der er jo lidt forskellige uddannelser hvor man er på elevløn, så er jo med at kigge på om der er sådan en der kunne fange din interresse...

Kender ikke alle uddannelser på elevløn, men ellers er der altid studivalg man kan tage kontakt til, er helt sikker på at de ville kunne hjælpe dig med at finde en uddannelse der passer til dig..
Held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.