Lægens svar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

nannajohansen

Hej allesammen
Jeg var til lægen idag, og jeg havde desværre lavet den fejl at jeg tissede i glasset, så det havde stået i 4 timer inden jeg skulle til lægen.
Så testen viste negativ men godt nok efter lang tid.
Men hun sagde så, at jeg kunne ikke regne med det, og at jeg nok var ca i 10 uge hvis jeg var gravid. Og min livmoder havde utroligt nok udvidet sig lidt, så jeg skal til lægen her igen d. 2/6 for at at få tjekket min mave igen og så skal jeg på sygehuset og ha' taget en blodprøve og få taget en scanning.
såå jeg går stadig og venter på svaret
Hun sagde at efter hvad hun kunne regne ud havde jeg faktisk ikke haft min mens i 8 uger.
så jeg er rimelig spændt på hvad der kommer til at ske..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

Fiona78

nannajohansen skriver:

Hej allesammen
Jeg var til lægen idag, og jeg havde desværre lavet den fejl at jeg tissede i glasset, så det havde stået i 4 timer inden jeg skulle til lægen.
Men hun sagde så, at jeg kunne ikke regne med det, og at jeg nok var ca i 10 uge hvis jeg var gravid. Og min livmoder havde utroligt nok udvidet sig lidt, så jeg skal til lægen her igen d. 2/6 for at at få tjekket min mave igen og så skal jeg på sygehuset og ha' taget en blodprøve og få taget en scanning.
Hun sagde at efter hvad hun kunne regne ud havde jeg faktisk ikke haft min mens i 8 uger.

Har du taget en hjemmetest?

Anmeld

23. maj 2009

Nanna1985

Bliver spændende.. Men lidt langt tid at vente 1 uge.. Du må være dobbelt så SPÆNDT...

Anmeld

23. maj 2009

MissGeoh

nannajohansen skriver:

Hej allesammen

Uha det lyder godt nok spændende
Jeg skal selv scannes på torsdag fordi min livmoder er forstørret, og jordemoderen mente den havde størrelse som var jeg i 6 uge, men der var bare intet at se på scanningen, så er lidt nervøs for på torsdag.

Håber det bedste for dig.

- Betina.

Anmeld

24. maj 2009

nannajohansen

Fiona78 skriver:

Har du taget en hjemmetest?

Ja for 4 uger siden .
men det er jo lang tid siden såå.

Anmeld

24. maj 2009

nannajohansen

Nanna1985 skriver:

Bliver spændende.. Men lidt langt tid at vente 1 uge.. Du må være dobbelt så SPÆNDT...

Det er jeg godt nok også .
lægen sagde også at hvis ikke jeg havde været gravid så kunne min mens ikke ha' været udeblevet i så lang tid, og det vil jeg bestemt gi hende ret i

Anmeld

24. maj 2009

nannajohansen

MissGeoh skriver:

Uha det lyder godt nok spændende
Jeg skal selv scannes på torsdag fordi min livmoder er forstørret, og jordemoderen mente den havde størrelse som var jeg i 6 uge, men der var bare intet at se på scanningen, så er lidt nervøs for på torsdag.

Håber det bedste for dig.

- Betina.

Ej tillykke med det
tak skal du have
jeg er i 10 uge ca hvis jeg er gravid, min mens har været udeblevet i 8 uge det er lige lovlig lang tid hvis ikke jeg var gravid synes jeg. såå
jeg tror virkelig at den er der

Anmeld

24. maj 2009

MissGeoh

nannajohansen skriver:

Ej tillykke med det
tak skal du have
jeg er i 10 uge ca hvis jeg er gravid, min mens har været udeblevet i 8 uge det er lige lovlig lang tid hvis ikke jeg var gravid synes jeg. såå
jeg tror virkelig at den er der

Tak for det
Ja 10 uger er da længe at gå, så jeg håber da også for dig at den er der
Jeg skal nok x fingre for dig

Jeg testede også lige i dag, fordi jeg har kun testet positiv 1 gang og resten af gangene negativ... Og i dag viste den så svagt positiv igen... Så jeg er en smule spændt på at se hvad scanningen viser på torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.