27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Miss BananaHammock

En mave over gennemsnittet siger lægen - så er sendt til scanning for at tjekke fostervand og at alt er ok. Glæder mig til at se junior igen!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Miss Church

Så flot mave altså!

Anmeld

20. september 2012

Miss BananaHammock

Miss Church skriver:

Så flot mave altså!

Tarrk

Anmeld

20. september 2012

CarinaSB

Miss BananaHammock skriver:

En mave over gennemsnittet siger lægen - så er sendt til scanning for at tjekke fostervand og at alt er ok. Glæder mig til at se junior igen!

Hvis din mave er over gennemsnittet vil jeg slet ikke vide hvad min var .. Da jeg var 28 uger henne lignede jeg faktisk en der skulle føde ..  Så jeg syntes da at din mave ser fin og ikk særlig stor ud .. 

Anmeld

20. september 2012

Miss BananaHammock

CarinaSB skriver:

Hvis din mave er over gennemsnittet vil jeg slet ikke vide hvad min var .. Da jeg var 28 uger henne lignede jeg faktisk en der skulle føde ..  Så jeg syntes da at din mave ser fin og ikk særlig stor ud .. 

hehe - synes også den er den helt rigtige størrelse. Men siger da ikke nej til en scanning.

Anmeld

20. september 2012

CarinaSB

Miss BananaHammock skriver:

hehe - synes også den er den helt rigtige størrelse. Men siger da ikke nej til en scanning.

Nej det er jo altid dejligt at se det lille vidunder man render rundt med

Anmeld

21. september 2012

Putomanen

Jeg synes du har den flotteste mave, den sidder lige hvor den skal. Så fin  Jeg håber, at scanningen og gensynet med junior bliver godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.