Brio tog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Min dreng legede med briotog fra han var 2år- 5½år. Nu er min datter begyndt at lege med det og hun er 20måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

mor2100kbh

Ciss skriver:

Har en datter på snart 5 og en søn på snart tre. Begge leger GERNE med briotog.

Har også en nevø i anden klasse, og han legede i hvert fald med briotogbanen sidste år. Kassen med togskinner står stadig på hans værelse, men jeg ved ikke, om han leger så meget med det nu.

Selv kan jeg da huske, at jeg og veninderne lavede store baner ind under alle møblerne mm i hele stuen, da vi var ca 9-10 år...

Ja det kommer måske også an på barnet

Må se om jeg kan finde noget billigt at starte ud med. Så kan man jo altid supplere senere

Anmeld

20. september 2012

Ciss

enligmorkbh skriver:

Ja det kommer måske også an på barnet

Må se om jeg kan finde noget billigt at starte ud med. Så kan man jo altid supplere senere

Ja, det er forfærdelig dyrt!

På den positive side har du det "til evig tid". Da mine søstre var små fik de en masse briotog, så da jeg kom til (efternøler), havde vi en stor kasse fuld af skinner mm. Den kasse eksisterer stadig, og toget er blevet flittigt brugt af mine forældrers 8 børnebørn, hvoraf den ældste i dag er 22, mens den yngste er knapt 3 år. Og køber man nyt i dag passer det stadig sammen med tingene fra den gang. Genialt egentlig!

Men vi har næsten ingenting købt selv - netop på grund af prisen. Ærgeligt egentlig...

Anmeld

20. september 2012

mor2100kbh

Ciss skriver:

Ja, det er forfærdelig dyrt!

På den positive side har du det "til evig tid". Da mine søstre var små fik de en masse briotog, så da jeg kom til (efternøler), havde vi en stor kasse fuld af skinner mm. Den kasse eksisterer stadig, og toget er blevet flittigt brugt af mine forældrers 8 børnebørn, hvoraf den ældste i dag er 22, mens den yngste er knapt 3 år. Og køber man nyt i dag passer det stadig sammen med tingene fra den gang. Genialt egentlig!

Men vi har næsten ingenting købt selv - netop på grund af prisen. Ærgeligt egentlig...

Ja og jo mere man har jo sjovere er det vel også.

Syntes ihvertifald det nye de har i butiken ser sjovt ud. Og lidt mere modernet 

Anmeld

20. september 2012

Ciss

enligmorkbh skriver:

Ja og jo mere man har jo sjovere er det vel også.

Syntes ihvertifald det nye de har i butiken ser sjovt ud. Og lidt mere modernet 

Min nevø har en tunnel med spøgelseslyde i, når toget kører igennem. Den er der godt nok blevet leget meget med! 

Anmeld

20. september 2012

mor2100kbh

Ciss skriver:

Min nevø har en tunnel med spøgelseslyde i, når toget kører igennem. Den er der godt nok blevet leget meget med! 

ej hvor sejt...sådan én ville min datter da elske 

Anmeld

20. september 2012

TeamRocket

Jer der siger det er så dyrt, husker i at kigge efter det på bud? Vi har en hel kiste fuld til vores unger på 2 og 4, og det er købt på tilbud i føtex, brugsen, og bilka :-) jeg synes ikke det er så dyrt igen.

Anmeld

20. september 2012

mor2100kbh

TeamRocket skriver:

Jer der siger det er så dyrt, husker i at kigge efter det på bud? Vi har en hel kiste fuld til vores unger på 2 og 4, og det er købt på tilbud i føtex, brugsen, og bilka :-) jeg synes ikke det er så dyrt igen.

Ja men det er jo sjovt nok ikke på tilbud nogen steder når man får idéen om at ens barn skal have det 

Ej har fundet et lille brugt sæt som vi må starte ud med og hvis det er lykken så udvider vi stille og roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.