Hejsan alle sammen..
Nu køre der en masse tråde om vintertøj. Så vil jeg også lige på banen.
Det gælder sådan set alt tøj. Vi har været så heldig at få stort set alt tøj til vores søn. Vi fik fra str 50 og op til 110 ca .. Men der bliver mindre og mindre i hver str.
Så vi køber en lille smugle. Men jeg er bare så forvirret jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal ha.
Jeg har jo både langærmet og fornærmet body. Men kan se jeg kommer til at gå ned på kort body her i str 86.
Men Dp har også lige sagt hun syntes vi skal ha fat i noget uld undertøj. Hun syntes at kortærmet uld body var fint.
MEN hvad har i og hvor mange skal jeg købe???
Jeg har så meget tøj inde i hans skab at jeg aldrig kan finde ud af det.
Hvor meget tøj har i ca til jeres på ca 1 1/2 år.???
Hvad skal jeg tænke på her til vinter at havde til ham??
Har overvejet om jeg skal ha en Fleece dragt han sove i? Hvad sov jeres i om vinteren i den str??
Ih det her er rodet. Men kan bare mærke at hver gang han skal ha tøj på så står jeg næsten og græder.
Men er jo VIRKELIG glad for at vi har fået så meget tøj.. Men det forvirrer mig bare.
Nogen der vil hjælpe og trøste en ked mor
Amanda er på alder med dit barn og hun sover i pyjamas og under der har hun undertrøje og underbukser på. På fødderne har hun varme futter så hun ikke får kolde tæer. Det kunne også være en natdragt hvis det ikke var fordi hun har lært at tage dem af selv om natten. Hun kunne også have sokker på i stedet for futter, men dem piller hun så også af 
Vi bruger ikke uldundertøj og har aldrig gjort det. Amanda sveder for meget i det. Om efterår/vinter har hun bare strømpebukser indenunder bukserne og desuden en undertrøje på under sin langærmet body eller også en bluse på med en body under.
Fleecedragt er, efter min mening, mere til at lege udendørs i i det tidlige efterår eller til når de fx skal ud i en kold bil i autostolen.
I øvrigt fik vi også en masse tøj og jeg har gjort det at jeg har taget det fra som er for stort og lagt det til side. På den måde er der kun det i skabet som hun reelt passer og dermed er det lettere at overskue.
EDIT: mente du til at sove udenfor i? Der sover Amanda i slee-bee, og alm tøj eller kun body, men når det bliver vinter sover hun i fleece-trøje og slee-bee. Havde vi ikke en slee-bee ville hun sove i fleecedragt og dyne om vinteren.
Anmeld