Tænk engang at der allerede er gået 3½ uge siden vores lille prinsesse kom til verden, når jeg sidder og kigger på hende føler jeg at tiden flyver forbi, men for hvert minut jeg ikke kan være ved hendes side går tiden utrolig langsomt!
Men lille Alberte tager godt på og vægten er nu oppe på 1600 gram, og så er hun vokset hele 3 cm siden hun blev født! jeg skal lige love for jeg fik et chok da de sagde det! Hvis hun forsætter med den fart så varer det ikke længe før hun er højere end alle sine søskende 
I slutningen af sidste uge kom Alberte over i en åben kuvøse og ligge, det er bare sådan en fantastisk følelse at kunne se hende ligge der og vide at alt bare går som det skal, at kunne røre hende hele tiden, jeg kunne simpelthen bare kysse de der små fusser hele dagen!
I weekenden var den ældste af vores drenge hjemme fra efterskole og se hende for første gang, jeg skal love for at det var en stolt dreng der gik derfra igen!
ville sådan ønske jeg havde mere tid til at skrive herinde lige nu, for er lige i det rette humør til at skrive i 1000 år - men Alberte skal til at have mad nu!
Jeg håber i har det godt allesammen
Anmeld