Så er jeg blevet moar til 4 ;O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2009

UngMor83

Cris skriver:

Tillykke! Hun er sååå sød! Faktisk er du rigtig dygtig til at lave børn, de er alle fire super-søde   Og hvordan kan du klare 4 små børn! Du er altså en inspiration til mig! Og den ene er kun 15 måneder (som kræver såååå meget endu) og så en nyfødt! Jeg er meget imponeret! Tillykke!

Smiler, tusind tak ska du ha´!!!

Jamen med den mor de har, så kan det jo kun bli søde og kønne børn *GG*

Jamen mellem de to første er der 13mdr og 8dage imellem, og jeg nød dem i fulde drag. Sys det var skønt med børn tæt på hinanden, selvom det slet slet ikk  var planlagt... Og da jeg så fik nummer 3 sidste år, så gjorde vi ikk så meget for at beskytte os, for jeg ville gerne have to tæt på hinanden igen, og kæresten ville gerne have børn inden han blir alt for gammel. Så jeg blev hurtigt gravid igen, og der er så 14mdr og 10dage mellem de sidste to. Og kæresten blev far for første gang....

Men nu er det så oz slut for denne omgang. Skal gå MINDST to år før jeg må bli gravid igen, pga. jeg nu har fået ks. 4 gange. Så nu passer vi på (eller gør vi??) *GG*

Vi vil begge gerne ha flere børn, så det skal nok lykkes. Nu har min krop brug for hvile mht. graviditeter. Selvom jeg elsker at være gravid og er "go til det". Har ikk været generet af smerter eller noget som helst nogen af gangene, så det har bare v æret dejligt. Har dog haft kvalme, men den lærte jeg hurtigt at leve med...........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.