kvinde84 skriver:
Nu har jeg brokket mig meget om min søns soveproblemer, og får altid at vide at jeg skal få tjekket hans ører. Af en eller anden grund har jeg altid været overbevist om at det ikke er problemet. Nok mest fordi han om natten, for det meste, har sovet uden problemer.
Så er det lige at jeg vil spørge jer kloge damer:
Vi flyver regelmæssigt med helikopter, og der får jeg ofte propper i ørerne. Jeg spurgte andre voksne passagerer om de også fik det, og ja det fik de. Min søn har dog aldrig på nogen som helst måde beklaget sig over fyveturen. Hvis han havde været ørebarn, vile han så ikke have brokket sig lidt over ondt ørerne under flyvning??
Ikke nødvendigvis.
Jeg har en datter på 11 år, som græder når vi er ude og flyve fordi hun får så frygtelig ondt i sine ører. Og så har jeg en søn på 7 år, som intet mærker når vi flyver. De er/var begge ørebørn, og har begge haft dræn i flere gagne.
Jeg synes da bare du skal få ham tjekket hos ørelægen, så er du sikker på at det ikke er det der er galt. 
Jeg har en veninde hvis søn også sover dårligt ind imellem, vågner op og skriger osv., de har fået tjekket hans ører et par gange, netop fordi folk blev ved at sige "det er da ørerne", men hans ører fejler ingenting. Så måske er det ikke ørerne, men få det tjekket så er du på den sikre side. 
Anmeld