Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Piger !! jeg vil gerne vide om der er nogle som har erfaring med skanningsklinikker i Århus og hvad der er af "ups and downs" jeg er anonym da jeg kun er i 6. uge og ikke vil springe frem før efter jeg har set det med mine egne øjne derfor leder jeg nu efter den bedste skaningsklinik i Århus på forhånd tak for hjælpen !!
Hej Piger !! jeg vil gerne vide om der er nogle som har erfaring med skanningsklinikker i Århus og hvad der er af "ups and downs" jeg er anonym da jeg kun er i 6. uge og ikke vil springe frem før efter jeg har set det med mine egne øjne derfor leder jeg nu efter den bedste skaningsklinik i Århus på forhånd tak for hjælpen !!
Vi var ved scanningsjordemoderen i Århus i uge 8. Hun var så sød og vi fik en fantastisk behandling. De er lidt dyrere end andre, men de scanner indvendigt, hvis foster ikke kan ses udefra. Det er ikke alle scanningsklinikker der må dette. Og det var nødvendigt i mit tilfælde, så var glad for vi ikke havde valgt den blillige løsning og derfor måtte være blevet sendt hjem igen, uden at se hjerteblink.
Tillykke med graviditeten
de to ekstra skanninger jeg fik, var ude på skanningsklinikken i Århus og jordmoderen som skannede mig der var virkelig sød så det kan varmt anbefales
tillykke med graviditeten
Hej
Ved ikke om dit spørgsmål stadig er relevant, men jeg var ved Scanningsjordemoderen i Aarhus i dag.
Hun var meget dygtig og svarede på alle spørgsmål.
Fik fin dvd og fine billeder med hjem.
Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128