Privat klinik, skanning i Århus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger !!

jeg vil gerne vide om der er nogle som har erfaring med skanningsklinikker i Århus og hvad der er af "ups and downs"

jeg er anonym da jeg kun er i 6. uge og ikke vil springe frem før efter jeg har set det med mine egne øjne

derfor leder jeg nu efter den bedste skaningsklinik i Århus

på forhånd tak for hjælpen !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

LHS

Anonym skriver:

Hej Piger !!

jeg vil gerne vide om der er nogle som har erfaring med skanningsklinikker i Århus og hvad der er af "ups and downs"

jeg er anonym da jeg kun er i 6. uge og ikke vil springe frem før efter jeg har set det med mine egne øjne

derfor leder jeg nu efter den bedste skaningsklinik i Århus

på forhånd tak for hjælpen !!

Vi var ved scanningsjordemoderen i Århus i uge 8. Hun var så sød og vi fik en fantastisk behandling. De er lidt dyrere end andre, men de scanner indvendigt, hvis foster ikke kan ses udefra. Det er ikke alle scanningsklinikker der må dette. Og det var nødvendigt i mit tilfælde, så var glad for vi ikke havde valgt den blillige løsning og derfor måtte være blevet sendt hjem igen, uden at se hjerteblink.

Tillykke med graviditeten

Anmeld

20. september 2012

Nille-pigen

de to ekstra skanninger jeg fik, var ude på skanningsklinikken i Århus og jordmoderen som skannede mig der var virkelig sød så det kan varmt anbefales

tillykke med graviditeten  

Anmeld

26. september 2012

Snehund

Hej

Ved ikke om dit spørgsmål stadig er relevant, men jeg var ved Scanningsjordemoderen i Aarhus i dag.

Hun var meget dygtig og svarede på alle spørgsmål.

Fik fin dvd og fine billeder med hjem.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.