væmmelig lugt ved kønsdele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.976 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg håber, I kan hjælpe mig.

Jeg har de sidste par dage haft en meget væmmelig lugt nede ved kønnet, og jeg har rigtig meget udflåd,

Jeg fødte for 7 mdr siden og har ikke haft mens siden, så jeg tænker, om det evt kunne være den, der er på vej?

Hvad kan jeg gøre ved dette ikke så fantastiske problem?

(skal lige siges, jeg ikke har haft sex i meget, meget, meget lang tid, så det kan ikke være det )

Ano svar tilladte.

På forhånd tak fra en, der ikke bryder sig om at dele denne slags info offentligt og derfor er anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

Jeg har de sidste par dage haft en meget væmmelig lugt nede ved kønnet, og jeg har rigtig meget udflåd,

Jeg fødte for 7 mdr siden og har ikke haft mens siden, så jeg tænker, om det evt kunne være den, der er på vej?

(skal lige siges, jeg ikke har haft sex i meget, meget, meget lang tid, så det kan ikke være det )

Ano svar tilladte.

På forhånd tak fra en, der ikke bryder sig om at dele denne slags info offentligt og derfor er anonym

Kan det være din ph balance er er ulige .. eller hvad skal man kalde det .. 

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Kan det være din ph balance er er ulige .. eller hvad skal man kalde det .. 

Tak for svar. Hvordan finder man ud af, om ph balancen er i uorden, ved du det?

Anmeld

20. september 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Ano svar tilladte.

Jeg ville tage til læge og blive tjekket. 

Anmeld

20. september 2012

An&Jo

det kan altså godt være svamp, jeg ville ringe til lægen med det ihvertfald..

Anmeld

20. september 2012

Muhmi

Klør det? For så tror jeg det er svamp...

Ellers så kan man købe sådan nogle vigvag verginale tabl. som du kan putte op i skeden, de genopretter din ph-balance og altså, de skader i hvert fald ikke at prøve, faktisk ville jeg sige det er sundt at give sig selv sådan en tur en gang imellem

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ano svar tilladte.

Du kan have en svampeinfektion eller anden form for infektion.
Gå til lægen, som er at anbefale.

Hvis det klør, så er det højest tænkeligt svamp, men det kan, som de andre siger også være din PH-ballance, der er gået i udu, og måske netop pga at din hormonballance er ved at ændre sig.
På apoteket kan du købe nogle intim-stikpiller, som jeg kun kan anbefale at prøve at bruge.
Man køber sådan en æske og bruger en hver aften til sengetid...let at anbringe.
(Husk bind, da de får skeden til at producere en masse slim, som flyder ud i de dage man bruger kuren)

Kærligst
Sussie 

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg ville tage til læge og blive tjekket. 

Tak for svar. Jeg synes, det er pinligt at tage til læge med sådan noget, så jeg tror, jeg vil prøve sådan en, en af de andre anbefalede, først

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

det kan altså godt være svamp, jeg ville ringe til lægen med det ihvertfald..

Det klør ikke, og jeg vil helst undgå lægen, da jeg synes, det er lidt pinligt  Og tak for svar

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Klør det? For så tror jeg det er svamp...

Ellers så kan man købe sådan nogle vigvag verginale tabl. som du kan putte op i skeden, de genopretter din ph-balance og altså, de skader i hvert fald ikke at prøve, faktisk ville jeg sige det er sundt at give sig selv sådan en tur en gang imellem

Tak for svar.

Nej, det klør ikke, så jeg ved ikke, om det kan være svamp.

Tak for råd - jeg vil prøve at købe en pakke i denne uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.