Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger denne fine kjole, sort, lynlås i ryggen, blankt stof, det er str. 92, den er aldrig brugt eller vasket. Kommer fra røg- og dyrefrit hjem. Kom med et bud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: åhhh den skulle jeg have brugt i lørdags hehehe. jeg var hele århus igennem for at finde en festkjole til isabella og kunne intet finde. øv øv men den er virkelig fin
åhhh den skulle jeg have brugt i lørdags hehehe. jeg var hele århus igennem for at finde en festkjole til isabella og kunne intet finde. øv øv men den er virkelig fin
Typisk vi fik den i barselsgave, og har aldrig fået den brugt, da den har ligget i skabet og nu er den for lille. Men den er rigtig fin og jeg tænker der må være nogen der kan bruge den.
malo skriver: Typisk vi fik den i barselsgave, og har aldrig fået den brugt, da den har ligget i skabet og nu er den for lille. Men den er rigtig fin og jeg tænker der må være nogen der kan bruge den.
michelledam skriver: helt sikkert. hvad tænker du i pris?
helt sikkert. hvad tænker du i pris?
Jeg har ikke rigtig sat mig fast på noget, så kom gerne med et bud hvis du er interesseret
malo skriver: Jeg har ikke rigtig sat mig fast på noget, så kom gerne med et bud hvis du er interesseret
michelledam skriver: åhhh det er jo rigtig svært. er faktisk også lidt interesseret i de to molo dragter. hvis synes du kunne være en fair pris for de tre ting?
åhhh det er jo rigtig svært. er faktisk også lidt interesseret i de to molo dragter. hvis synes du kunne være en fair pris for de tre ting?
175 pp
malo skriver: 175 pp
michelledam skriver: åhhh synes det er en super pris. men pengene er små lige pt. men jeg vil klart vende tilbage til dig til den første og krydse for at du stadig har det
åhhh synes det er en super pris. men pengene er små lige pt. men jeg vil klart vende tilbage til dig til den første og krydse for at du stadig har det
Det skal du være meget velkommen til, så finder vi ud af noget
malo skriver: Det skal du være meget velkommen til, så finder vi ud af noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128