Er jeg sart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. september 2012

kirsti

Jeg var idag på apoteket for at hente noget medicin og stod så og kiggede lidt på deres hylder og faldt over en læbepomade, i ved en af de der man bruger fingeren til at smøre på.

Jeg kommer op til kassen og så spørger ekspedienten mig om jeg har prøvet testeren. Til det  måtte jeg jo svare at nej det havde jeg ærlig talt ikke og jeg havde nu heller ikke så meget lyst til at smøre noget på læberne en masse andre havde haft fingrene nede i. Jeg spurgte ham om han ikke havde hørt om den test der en gang blev lavet af peanuts på barer hvor de fandt jeg ved ikke hvor mange toilet bakterier. Det måtte han jo indrømme han havde og jeg tror egentlig også det gik op for ham hvor uhygejnisk det var med sådan en tester, især på et apotek hvor folk ligefrem kommer for at hente medicin for alverdens dårligdomme.

Hvad siger i, er jeg sart eller er det ikke bare en tand for, ja...ad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

FruStolpe

Jeg synes bestemt ikke du er sart.

Det er jo  direkte ulækkert at man har sådan en tester hvor folk skal røre direkte på

Anmeld

19. september 2012

Bellas Mor

Måske er du sart... Men ved du hvad?? DET ER JEG OGSÅ!!

Synes det er så ulækkert. Man aner jo ikke hvor folk sidst har haft fingerne, ad...

Så pyt da med, hvad andre synes - jeg vil gerne kaldes sart, hvis jeg kan slippe for at smøre det pjat i femøren....

Anmeld

19. september 2012

Faith

Nej det er da mega klamt

Anmeld

19. september 2012

Tona

kirsti skriver:

Jeg var idag på apoteket for at hente noget medicin og stod så og kiggede lidt på deres hylder og faldt over en læbepomade, i ved en af de der man bruger fingeren til at smøre på.

Jeg kommer op til kassen og så spørger ekspedienten mig om jeg har prøvet testeren. Til det  måtte jeg jo svare at nej det havde jeg ærlig talt ikke og jeg havde nu heller ikke så meget lyst til at smøre noget på læberne en masse andre havde haft fingrene nede i. Jeg spurgte ham om han ikke havde hørt om den test der en gang blev lavet af peanuts på barer hvor de fandt jeg ved ikke hvor mange toilet bakterier. Det måtte han jo indrømme han havde og jeg tror egentlig også det gik op for ham hvor uhygejnisk det var med sådan en tester, især på et apotek hvor folk ligefrem kommer for at hente medicin for alverdens dårligdomme.

Jeg syntes også at det er ad

Anmeld

19. september 2012

Kris89

jeg havde nok ikk tænkt videre over det og prøvet den

ikke at sige du er sart, men tænker bare overhovedet ikke over sådan noget...

Anmeld

19. september 2012

miig1989

kirsti skriver:

Det ville faktisk være mindre klamt/uhygiejnisk, hvis det var en af dem man bare smurte direkte på læberne ..
Ville godt nok heller ikke teste den, men alligevel :p

Anmeld

19. september 2012

kirsti

miig1989 skriver:

Det ville faktisk være mindre klamt/uhygiejnisk, hvis det var en af dem man bare smurte direkte på læberne ..
Ville godt nok heller ikke teste den, men alligevel :p

se der tror jeg faktisk ikke du har helt ret, tror sgi næsten der er flere klamme bakterier på fingrene, f.eks fra toiletbesøg....jeg kan slet ikke få den der peanutstest ud af hovedet LOL

Anmeld

19. september 2012

A&F

Synes slet ikke at du er sart

Anmeld

19. september 2012

kirsti

FruStolpe skriver:

Jeg synes bestemt ikke du er sart.

Det er jo  direkte ulækkert at man har sådan en tester hvor folk skal røre direkte på

ja og tanken om at en hel del kommer for at hente medicin for snot og inflenza fopr slet ikke at tale om dem der skal have noget for forkølelsessår/herpes.... men okay de forstår da at holde på kunderne eller måske nærmere skabe nye adr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.