hjælp ang. brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogle af jer der har købt kjole fra siden jenjenhouse.com ?

hvordan gik det?

passede kjolen?

var det god kvalitet?

hvordan var servicen?

Har fundet den flotteste kjole på siden, men er lidt skeptisk at skulu bestille brudekjole på nettet :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Anonym trådstarter

ingen ???

Anmeld

20. september 2012

MortilElias2010

Desværre ikke. Så har jeg ingen erfaring med hjemmesiden. Men prøv at Google, det gjorde jeg sidst og der var både MEGET dårlige anmeldelser af den og gode.. Så følg din mavefornemmelse  Vil være mit råd. 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Desværre ikke. Så har jeg ingen erfaring med hjemmesiden. Men prøv at Google, det gjorde jeg sidst og der var både MEGET dårlige anmeldelser af den og gode.. Så følg din mavefornemmelse  Vil være mit råd. 

Ja jeg vil prøve at google lidt, har nemlig også hørt flere dårlige anmeldelser af side :/

Huff svær når man har fundet en så flot kjoler på siden ....

Anmeld

21. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja jeg vil prøve at google lidt, har nemlig også hørt flere dårlige anmeldelser af side :/

Huff svær når man har fundet en så flot kjoler på siden ....

Ja det er da brandærgerligt! Håber du finder en løsning  Hellere en reel kjole efter dine drømme end at miste penge og ingen få.. 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ja det er da brandærgerligt! Håber du finder en løsning  Hellere en reel kjole efter dine drømme end at miste penge og ingen få.. 

Det som er så ærgeligt er at den jeg har fundet på denne side er min drømmekjole og har ikke set nogen der er lige så flot

men måske jeg prøver at bestille den og hvis den ikki er god nokk, så bliver jeg bare nød til at købe en anden

Anmeld

23. oktober 2012

crille

Anonym skriver:

Det som er så ærgeligt er at den jeg har fundet på denne side er min drømmekjole og har ikke set nogen der er lige så flot

men måske jeg prøver at bestille den og hvis den ikki er god nokk, så bliver jeg bare nød til at købe en anden

Bestilte du den? Og hvis ja, var den fin?  

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

crille skriver:

Bestilte du den? Og hvis ja, var den fin?  

Hej

Nej jeg har ikki bestilt den tror heller ikke jeg kommer til at bestille den, har ikke mod på at bestille den hvis nu den ikke lever op til hvad jeg har forventet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.