Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden og Jeg hade sex idag. Nu ville han ikke have sex, han siger det mærkes "underliget".
Jeg har altid fået afvide at man ikke kan mærke barnet når man har sex, så hvad kan det så være? Jeg er i uge 39.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Manden og Jeg hade sex idag. Nu ville han ikke have sex, han siger det mærkes "underliget". Jeg har altid fået afvide at man ikke kan mærke barnet når man har sex, så hvad kan det så være? Jeg er i uge 39.
Nej man kan ikke mærke barnet deroppe men udenpå kan man jo godt. Min mand bliver i hvert fald helt mærkelig i hovedet når han kan mærke hende sparke ham imens.
selvom han ikke direkte kan mærke baby, kan det jo godt stadig være underligt for ham når han VED at baby altså er der inde
det kan godt være rigtigt svært at have sex med sin kæreste når hun er gravid, det er ikke fordi man ikke har lyst til hende. det lyder sikkert dumt men vi er af og til bange for at gøre skade på babyen og kan ikke altid have fokus på kæresten fordi så sparker baby lige lidt, og selvom babyen ikke ved hvad der foregår så føles det forkert at have sex når ens baby "er til stede".. det er noget han skal blive vant til men det kan altså godt være rigtigt svært desværre.
det har ikke noget at gøre med dig, men fordi hans babyen er inde på den anden side. prøv og snak med ham, også kan i evt "træne" fordi det tager tid.. håber det hjalp en lille smule.
jakob.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128