skriver med baby så armen, så er nok del skrivefejl........
Jeg gik igang med seriøst vægttab, og meget svært pga pco, men får medicin mod det. jeg kæmper hårdt, men går langsomt, men er ok. jeg skal tabe ca 40 kg min veninde det halve. hun havde ellers opgivet, og ville så da jeg fik resultater. vi aftalte at kæmpe sammen, dyrke motion sammen, pludselig laver hun vores ting med andre, og inviterer andre med. da jeg er handicappet, er det rigtig svært da jeg langt fra kan være og skuffet da det bare skulle være os....
pludselig er alt blevet konkurrence, hun skal konstant nævne nu har hun gjort og opnået det og det, og det ødelægger det for mig, og gør mig enormt ked, da det er vigtigt for mit helbred at jeg skal af med de kg, og hun ødelægger min motivation.... hun spiser lystigt, chips, fed mad, spareribs, pizza osv, taber sig stadig, mens jeg kæmper med absolut minimum af kalorier og mad, og gør mig frustreret. især når hun fortsat taber sig, og jeg pga sygdom intet kan stille op, og har slet ikke brug for hendes haha oplevelser, når hun kun gik igang fordi jeg havde tabt mig nogle kg da jeg startede op. vil gerne støtte hende, men føler ikke den er gengældt
hvad gør jeg så jeg ikke mister håbet og det skal være surt de næste 40 kg

Anmeld