1-2 år: Blå Hummel fleecedragt str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.622 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Angelspot

Str 80, blå Hummel fleecedragt med mulighed for at lukke i ærmer og fødder. Meget velholdt og pæn

MP på 80 kr og porto på 30 for B-post.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Mussen2

Er den fnulret? Hvor gammel den?

Anmeld

19. september 2012

Angelspot

Mussen2 skriver:

Er den fnulret? Hvor gammel den?

Nej den er ikke spor fnulret. Jeg købte den sidste år, men han kunne kun passe den i efteråret, så han sov meget med den i barnevognen. Så hverken slidt eller sådan noget.

Anmeld

19. september 2012

Mussen2

Angelspot skriver:

Nej den er ikke spor fnulret. Jeg købte den sidste år, men han kunne kun passe den i efteråret, så han sov meget med den i barnevognen. Så hverken slidt eller sådan noget.

Ok, den ser bare lidt forvasket ud i inderstoffet i farverne på billedet, men det kan jo sagtens snyde

Anmeld

19. september 2012

Angelspot

Mussen2 skriver:

Ok, den ser bare lidt forvasket ud i inderstoffet i farverne på billedet, men det kan jo sagtens snyde

Jeg kan godt se på billedet hvad du mener!

Jeg har lige kigget på den igen, for blev helt i tvivl! Der er, for mig at se, ikke noget forvasket i den, heller ikke i inderforet. Den er brugt, ja, men vil selv synes at hvis jeg skulle købe den brugt, så vil den kunne gå for at være næsten som ny. Den er rigtig pæn i stoffet, også indeni på trods af et dårligt billede

Anmeld

19. september 2012

Mussen2

Ok. Det kender jeg godt, billeder gengiver ikke altid så godt. Hvad siger du til 100 inkl. Porto

Anmeld

19. september 2012

Angelspot

Mussen2 skriver:

Ok. Det kender jeg godt, billeder gengiver ikke altid så godt. Hvad siger du til 100 inkl. Porto

Nej det var også derfor jeg lige tjekkede en ekstra gang for ikke at bilde dig noget ind

Mp er 80 kr og porto er 30. Jeg synes den er så pæn og den er sat lavt i forvejen, så jeg går ikke længere ned

Anmeld

19. september 2012

jeanett 26

Jeg vil gerne købe den

Anmeld

19. september 2012

jeanett 26

Jeg vil gerne købe den

Anmeld

19. september 2012

jeanett 26

jeanett 26 skriver:

Jeg vil gerne købe den

Har du fået den solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.