Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad skal du ha' for dine ure? Er muligvis intresseret i to.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VØS skriver: Jamen 75,- lyder rimeligt, vil det måske være en mulighed at vi kunne komme forbi onsdag først på aftenen, og hente det?Vi skal nemlig op og besøge min far kl. 19:00 i Randers N
Jamen 75,- lyder rimeligt, vil det måske være en mulighed at vi kunne komme forbi onsdag først på aftenen, og hente det?Vi skal nemlig op og besøge min far kl. 19:00 i Randers N
Det kan vi sagtens sige.
Sender lige en PB
JS<3 skriver: Hvad skal du ha' for dine ure? Er muligvis intresseret i to.
Havde tænkt på 75,- pr. stk.
Er det to med æsel du er interesseret i? Eller et af hver. Der er et enkelt hvor det er Peter Plys der er på og så har jeg nu 3 tilbage med æsel.
Hvad skal du ha for perlerne, og hvor mange er der ca i en pakke ?
meem skriver: Hvad skal du ha for perlerne, og hvor mange er der ca i en pakke ?
Frk.S skriver: Det er en pakke med 1500 perler og to plader (formet som dyr). Hvad siger du til 30,- (+ porto, hvis det skal sendes)??
Det er en pakke med 1500 perler og to plader (formet som dyr). Hvad siger du til 30,- (+ porto, hvis det skal sendes)??
Det lyder super fint sender du en pb med pris inkl Porto og kontonummer? Så overfører jeg imorgen
hvad er de der magic masks? hvad skal du have for perlerne?
Hvad skal du ha for de 2 sæt babyborn tøj? (billede 30+31)
meem skriver: Det lyder super fint sender du en pb med pris inkl Porto og kontonummer? Så overfører jeg imorgen
Hov du må også gerne ligge en af de der spikey Ball ved
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128