Rabatkode til footway - værsågod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2012

kirsti

Jeg har købt sko til Noah på www.footway.dk og da de kom var der 4 rabatkoder på 100kr til brug ved køb over 500kr.

Jeg gemmer kun en selv så der er 3 tilbage så hvis nogen af jer ved i skal købe sko derinde for over 500kr må i endelig råbe højt så giver jeg gerne de sidste 3 ud!

Vil så bare lige sige at i kun skal sige til hvis i bruger koden for ellers kan andre lige så godt få glæde af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Sara.

kirsti skriver:

Jeg har købt sko til Noah på www.footway.dk og da de kom var der 4 rabatkoder på 100kr til brug ved køb over 500kr.

Jeg gemmer kun en selv så der er 3 tilbage så hvis nogen af jer ved i skal købe sko derinde for over 500kr må i endelig råbe højt så giver jeg gerne de sidste 3 ud!

Vil så bare lige sige at i kun skal sige til hvis i bruger koden for ellers kan andre lige så godt få glæde af dem

Jeg har faktisk lige haft kig derinde, også fordi de sælger 3 til 2 pars pris? og begge mine unger skal have vinterstøvler, hjemmesko, termostøvler.....

Er det lovligt at gi dem videre?

Anmeld

19. september 2012

kirsti

Sara. skriver:

Jeg har faktisk lige haft kig derinde, også fordi de sælger 3 til 2 pars pris? og begge mine unger skal have vinterstøvler, hjemmesko, termostøvler.....

Er det lovligt at gi dem videre?

jaaaa altså hvis du vil lade som om du er min ven   der står nemlig til mig eller en ven LOL

Anmeld

19. september 2012

kirsti

1 tilbage, any takers?

Anmeld

20. september 2012

PatrickL

kirsti skriver:

1 tilbage, any takers?

Det vil jeg meget, meget, meget gerne :-)

Anmeld

20. september 2012

kirsti

PatrickL skriver:

Det vil jeg meget, meget, meget gerne :-)

Super sender senere, er ik hjemme

Anmeld

20. september 2012

PatrickL

kirsti skriver:

Mange tak - kan du sende det til min mail apgroup.dk@gmail.com - så bliver jeg glad :-)

Anmeld

24. september 2012

PatrickL

kirsti skriver:

Øv øv, du har helt glemt mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.