Elefant kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Dot D

Chraz skriver:

Hej igen

Har du fundet billeder? Bare for at jage lidt med dig 

Nu har jeg ledt flere gange både i går og i dag... Jeg kan simpelthen ikke finde dem....

Det mærkelige er, at jeg har haft dem med i et indlæg, og det kan jeg heller ikke finde, øv øv øv

Skal selvfølgelig nok lægge dem ind, hvis de pludselig dukker op. Det er jo tit nemmere at forestille sig noget, hvis man ser det på billeder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Chraz

Dot D skriver:

Nu har jeg ledt flere gange både i går og i dag... Jeg kan simpelthen ikke finde dem....

Det mærkelige er, at jeg har haft dem med i et indlæg, og det kan jeg heller ikke finde, øv øv øv

Skal selvfølgelig nok lægge dem ind, hvis de pludselig dukker op. Det er jo tit nemmere at forestille sig noget, hvis man ser det på billeder...

Det er helt iorden

Jeg har fundet et indlæg med en mariehøne kage der er bygget op på samme måde. Så den prøver jeg at gå efter

Men mange tak fordi du kiggede!

Har dog et andet spørgsmål. Tror du der er bedst at bage en rund kage eller en bradepande kage?

Anmeld

21. september 2012

Dot D

Chraz skriver:

Det er helt iorden

Jeg har fundet et indlæg med en mariehøne kage der er bygget op på samme måde. Så den prøver jeg at gå efter

Men mange tak fordi du kiggede!

Har dog et andet spørgsmål. Tror du der er bedst at bage en rund kage eller en bradepande kage?

Godt du fandt dem

Det er lige meget, hvilken form du vælger, MEN der er mest kage til større stykker i bradepandekagen, så den vælger jeg som regel til "skåleopbygninger"

Anmeld

21. september 2012

Chraz

Dot D skriver:

Godt du fandt dem

Det er lige meget, hvilken form du vælger, MEN der er mest kage til større stykker i bradepandekagen, så den vælger jeg som regel til "skåleopbygninger"

okay. Skal den så skæres i stykker og bygges op af siden?

Undskyld alle mine spørgsmål, men vil så gerne gøre det godt og synes virkelig du er en af de bedste kagedamer her på baby 

Anmeld

21. september 2012

Dot D

Chraz skriver:

okay. Skal den så skæres i stykker og bygges op af siden?

Undskyld alle mine spørgsmål, men vil så gerne gøre det godt og synes virkelig du er en af de bedste kagedamer her på baby 

Hvor er du altså sød(igen)

Ja, den skal skæres i stykker, lidt ala et puslespil, du skal få til at passe op ad siderne i skålen.

Hvis din kage er meget tyk, så vil jeg også dele den i to lag, så bliver det en mere lækker kage, synes jeg

Anmeld

21. september 2012

Chraz

Dot D skriver:

Hvor er du altså sød(igen)

Ja, den skal skæres i stykker, lidt ala et puslespil, du skal få til at passe op ad siderne i skålen.

Hvis din kage er meget tyk, så vil jeg også dele den i to lag, så bliver det en mere lækker kage, synes jeg

jeg mener skam hvert et ord

Okay, det var også noget i den stil jeg havde forestillet mig. Jeg må prøve mig frem. Du skal virkelig have tusind tak fordi du ville give dig tid til at svare på mine mange spørgsmål Skal nok smide billede ind af det færdige resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.