Flaske til natten ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

Mca<3

Jeg er begyndt at give Alexander en flaske til natten pga jeg ammer ham næsten hele natten i sengen   Vildt , det lille pus sover nu 5 timer i træk og når han så vågner ved ca 3 30 tiden har jeg så meget mælk at han meget hurtigt er mættet og så snupper hen 3 timer mere  Jeg er bare blevet så meget mere menneske .....   Kiropraktoren har helt klart hjulpet på lille manden ,, Han er så glad nu ,, kan ligge selv og falde i søvn og ellers ligge og pludre   Super dejligt ,, God weekend til jer alle ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ih, hvor det bare lyder super dejligt for jer. Det er også meget bedre for jer begge 2. Det lyder som en rigtig god løsning på jeres "natte-ammeri/problemer".

Godt, at hører, at kiropkraktoren også har hjulpet og at du har fået en rigtig glad dreng.

Lina har været rigtig ked af de sidste 3 dage - puha - det er hårdt når man bare er vant til, at hun er så nem. Hun har også sine gode stunder, hvor hun pludre og smiler. Jeg ved ikke helt, hvad der er galt - om det er maven eller min mælk.

Også rigtig god weekend til dig.

Kh.
Katja

Anmeld

23. maj 2009

Mca<3

Ja det er super dejligt altså  Det er da død ærgeligt hun er blevet trist  Er det hele dagen ?? Har du slet ingen ide om hva det kan være ??

Anmeld

23. maj 2009

Mca<3

Altså mener om hun har stunder over hele dagen hvor hun er trist i perioder ??

Anmeld

24. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg er usikker på om det kan være min mælk og hun ikke bliver ordentligt mæt om aften. Det er mest der hun kan være rigtig ked af det. Det er ikke særlig tit, at det sker om dagen. Det er ikke fordi, at der har været sket meget i løbet af dagen og hun måske var overstimuleret.

Det kan også bare være mig som har været forvent med, at hun er så nem.

Kh.
Katja

Anmeld

24. maj 2009

Mca<3

Jeg kan mærke på Alexander at der ikke er meget mælk efter kl 21 og det hjælper  med den flaske  Han sover dog ikke 5 timer mere på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.