Så er det SLUT... Hvor er det mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2009

Pia.

I onsdags var det sidste dag jeg nogen sinde skulle åbne mit hjem igen for mine skønne små dagplejebørn ... SUUUK.... Havde en rigtig hyggelig dag med mine 5 små pus - 2 af dem har jeg sendt videre i børnehave og de 3 sidste skal til en kollega fra på mandag af - jeg skal være sammen med dem hele mandagen, så de bliver kørt godt og trykt ind hos deres nye dagplejemor...

Onsdag eftermiddagen kom forældrene og vi hyggede i haven. jeg havde lavet lagkage - jeg fik så mange flotte gaver af alle 5 børn og deres forældre, blev så rørt over alle de fine ting som hver og en betyder noget fra dem og gør at jeg kan huske dem alle hver og en.... og ej at forglemme de søde kort som var skrevet personligt til mig...

Så nu er min tid som dagplejemor slut og aldrig mere skal de små rollinger hygge sig i mit hjem....

Håber i alle sammen får en rigtig dejlig lang weekend, altså jer der er så heldig at have fri og til jer andre, god weekend når I kommer så langt....

Knus Pia....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

wamse

Hejsa, hvad skal du så til at igang med??

Anmeld

22. maj 2009

Pia.

wamse skriver:

Hejsa, hvad skal du så til at igang med??

Jeg ved det ikke endnu... skal lige have de store ind i deres nye skoler efter sommerferien og Mads i hans nye børnehave og så komme på plads i vores nye bolig, så har ikke gjort mig nogen tanker omkring job endnu.... - men måske i en børnehave eller vuggestue eller måske læse lidt... jeg ved det faktisk ikke... endnu...

Knus Pia.

Anmeld

22. maj 2009

Sweet1978

Det må have været en svær beslutning, men håber du finder noget andet du kan blive glad for.

Anmeld

22. maj 2009

Cris

Det lyder som om, du har nydt den tid som dagplejemor. Jeg er helt sikkert på, at forældrene og børnene vil savne dig. Jeg håber at du finder noget i fremtiden, som du kan nyde ligeså meget!

Anmeld

22. maj 2009

Pia.

Sweet1978 skriver:

Det må have været en svær beslutning, men håber du finder noget andet du kan blive glad for.

Du kan tro det er svært, selvom det til tider er super hårdt at skulle åbne sit hjem for børn og forældre hver evig eneste dag, så er det altså også et fantastisk dejligt job som jeg har været rigtig glad for...

Så jo det er hårdt og det bliver svært at undværre... - kommer til at savne de små pus og deres forældre.... håber bare at mit nye liv giver mig lige så mange gode oplevelser...

Knus Pia.

Anmeld

22. maj 2009

Pia.

Cris skriver:

Det lyder som om, du har nydt den tid som dagplejemor. Jeg er helt sikkert på, at forældrene og børnene vil savne dig. Jeg håber at du finder noget i fremtiden, som du kan nyde ligeså meget!

Tak... Ja det håber jeg også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.