Da jeg var gravid med min datter var jeg igang med studie. Jeg valgte at holde barsel, selvom jeg "kun" manglede min bachelor da jeg gik fra. Og det er jeg glad for, jeg havde aldrig kunnet overskue ny baby og bachelor. Holdte barsel i 10 mdr og havde 2 mdr sommerferie i hver ende, så 14 mdr i alt. Og det var helt perfekt til mig. Men en fra min klasse blev færdig, selvom hun fødte midt i bachelorskrivningen. Tror også hun synes det var meget hårdt 
Blev færdig i januar i år, og var heldig at få et vikariat indtil 1 september. Men nu er jeg jo så ledig, og det bliver svært at få noget inden jeg skal gå fra på barsel. Så man må sige at vores babyplanlægning ikke har været specielt optimal ift. uddannelse og arbejde og økonomi, hvilket også går mig på ind imellem. Men vi har valgt at prioritere at få familie, og min kæreste har heldigvis et godt job.
Fedt at du har fundet en god løsning ift. din uddannelse. Jeg synes det er klogt af dig at udsætte det lidt, selvom man tænker man godt liiige vil være færdig. Men det skal nok komme. Tiden med den lille kommer til gengæld aldrig tilbage. Så nyd din baby 
Anmeld