Jeg er nu 10+2 (9+3 ifl. scanning).. Min sidste (og første) graviditet endte i en MA, hvor fosteret var gået til i 7.-8.uge, men fandt først ud af det da jeg var 11+0 og begyndte at bløde.. Kender derfor godt de ambivalente følelser der opstår ved en ny graviditet.. Var jo rigtig glad og lettet over de to streger, og alligevel var jeg for bange til at tro på det.. Forberedte mig mentalt på, at det ille gå alt igen.. Bekymringen ødelagde rigtig meget af min glæde i starten..
Det ændrede sig dog en del, da først jeg blev scannet og så at bebs havde det godt i 9.uge..
Håber derfor, at jeg snart hører fra dig, at du fik en scanning og alt så fint ud.. Det letter helt sikkert på din bekymring -og gør det knapt så abstrakt at være gravid igen

Vil også råde dig til, at du efter bedste evne nyder din graviditet, glæder dig over den og prøver at slippe bekymringerne.. Er ked af at min mentale barriere i starten ødelagde glæden.. Man kan alligevel intet gøre i sidste ende, så hvorfor ikke bare være lykkelig for miraklet fra starten?

fra mig, med al mulig held og lykke..
// Alice
Anmeld