fortælle lidt om jer selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

Tulle83

Jeg hedder Liva og er 28 (Så er vidst den ældste indtil nu)Jeg bor sammen med min kæreste i en 2 værelses lejlighed i Helsingør, og vi har været sammen i snart 11 år. (Boet sammen i 7 år) Dette bliver vores første barn, og vi glæder os rigtig meget!

Jeg har været til nakkefolds scanning (som i måske har læst) og er i dag i uge 13+1

Indtil nu har jeg vikrelig døjet meget med kvalme, hvilket heldigivs er ved at høre op nu Har stadig meget ømme bryster i perioder! Desuden kan jeg blive meget oppustet om aftenen så jeg ligner en der føder når som helst! I går oplevede jeg, at min mave lavede et tydeligt "bump" når jeg kørte fingrene fra under brysterne og ned, som om at livmores allerede er vokset opad... har nogle af jer oplevet dette?

Har læst herinde, at mange førstegangs fødende først bliver synligt gravide i uge 20!? Altså... jeg kan ikke skjule det mere vil jeg sige! Hvor store er i andre?

Og nå ja! Vi har været ude med den dejlige nyhed til familie og venner, og jeg synes det er rigtig dejligt ikke at skulle holde det hemmeligt mere

Det var lidt om mig, og lidt spørgsmål til jer oveni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

M (:

Tulle83 skriver:

Jeg hedder Liva og er 28 (Så er vidst den ældste indtil nu)Jeg bor sammen med min kæreste i en 2 værelses lejlighed i Helsingør, og vi har været sammen i snart 11 år. (Boet sammen i 7 år) Dette bliver vores første barn, og vi glæder os rigtig meget!

Jeg har været til nakkefolds scanning (som i måske har læst) og er i dag i uge 13+1

Indtil nu har jeg vikrelig døjet meget med kvalme, hvilket heldigivs er ved at høre op nu Har stadig meget ømme bryster i perioder! Desuden kan jeg blive meget oppustet om aftenen så jeg ligner en der føder når som helst! I går oplevede jeg, at min mave lavede et tydeligt "bump" når jeg kørte fingrene fra under brysterne og ned, som om at livmores allerede er vokset opad... har nogle af jer oplevet dette?

Har læst herinde, at mange førstegangs fødende først bliver synligt gravide i uge 20!? Altså... jeg kan ikke skjule det mere vil jeg sige! Hvor store er i andre?

Og nå ja! Vi har været ude med den dejlige nyhed til familie og venner, og jeg synes det er rigtig dejligt ikke at skulle holde det hemmeligt mere

Velkommen til!

Jeg kan også godt mærke kanten af min livmoder (tror jeg ), dog mærker jeg det tydeligst, når jeg med et lidt fast tryk kører fra skambenet og op mod navlen. Kanten af min livmoder ligger ca. ud for hofterne - glæder mig til jordemorder om en uges tid, så jeg kan få vished for, om det virkelig ER min livmoder jeg kan mærke..  Dog skal det lige nævnes, at jeg er virkelig hård i samme område (selv når jeg er helt afslappet), så tror da bestemt at de MÅ være min livmoder.. Hvad tænker I andre?

Til dit 2. spørgsmål vil jeg sige, at man endnu INTET kan se på mig endnu. Jo, selvfølgelig er jeg lidt mere oppustet om aftenen, men har taget mavebilleder siden uge 5, og har senest taget i dag (13+6), og jeg kan INTET se endnu. Måske med lidt god vilje en lille bitte bule, men det er vist kun med hovedet på skrå og sammenknebne øjne.. Indtil videre er der bestemt ingen, der ville gætte at jeg er gravid ud fra min mave.. Håber snart der begynder at ske bare lidt! 

Anmeld

30. september 2012

FF

tulla83: første spørgsmål , neej det har jeg ikke prøvet , men måske fordig jeg kun er 11+6 

synes jeg har fået lidt mave, en lille bule om morgenen, har svært ved at ligge på maven :i og om aftenen er min mave meget oppusted , såå

Anmeld

1. oktober 2012

0siv0

Tulle83 skriver:

Hvad angår det med, at man først skulle kunne se det i uge 20, så holder den bestemt heller ikke her Synes i allerhøjeste grad, at maven buler mere end sædvanligt.. er i 13. uge i følge terminsscanning, og forhåbentligt lidt klogere på termin efter NF om tre dage

Anmeld

1. oktober 2012

Tulle83

Tak for svar alle! Det er sgu dejligt lige at høre andre erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.