Jeg hedder Liva og er 28 (Så er vidst den ældste indtil nu)Jeg bor sammen med min kæreste i en 2 værelses lejlighed i Helsingør, og vi har været sammen i snart 11 år. (Boet sammen i 7 år) Dette bliver vores første barn, og vi glæder os rigtig meget!
Jeg har været til nakkefolds scanning (som i måske har læst) og er i dag i uge 13+1
Indtil nu har jeg vikrelig døjet meget med kvalme, hvilket heldigivs er ved at høre op nu
Har stadig meget ømme bryster i perioder! Desuden kan jeg blive meget oppustet om aftenen så jeg ligner en der føder når som helst!
I går oplevede jeg, at min mave lavede et tydeligt "bump" når jeg kørte fingrene fra under brysterne og ned, som om at livmores allerede er vokset opad... har nogle af jer oplevet dette?
Har læst herinde, at mange førstegangs fødende først bliver synligt gravide i uge 20!? Altså... jeg kan ikke skjule det mere vil jeg sige! Hvor store er i andre?
Og nå ja! Vi har været ude med den dejlige nyhed til familie og venner, og jeg synes det er rigtig dejligt ikke at skulle holde det hemmeligt mere 
Det var lidt om mig, og lidt spørgsmål til jer oveni 
Anmeld