Klapvogn eller barnevogn med på rejse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.603 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. september 2012

malenemusen

Vi flyver torsdag til Spanien og vi er lidt i et dilemma.
Skal vi tage barnevognen med som han kender og som han sover alle hans lure i, undtagen natten - men som også er stor at komme rundt med når vi skal ud og opleve lidt?

Eller

Skal vi tage klapvognen med som han endnu har sin første tur tilgode i endnu? Den kan lægges helt ned i ryggen og jeg tænker jeg vil ligge madrassen fra liften i for at gøre den mere behagelig?

Bum bum... Jeg synes dælme det er en svær beslutning. Som ekstra Info kan jeg fortælle at min søn er seks måneder gammel og kan endnu ikke sidde selv, men ruller aktivt meget rundt så snart han ser sit snit til det.

Hjælp, hva havde du gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Klematis

Tag klapvognen med. Uden tvivl. Den fylder mindre i taxa/bus/ fly. Den er nemmere at bære op og ned af trapper og du kan måske få lov at tjekke den ind ved gaten i stedet for bagagen.

Bare sørg for at den lille ligger godt. Evt en lille lift i klapvognen. Man kan få en blød lift, afhængig af hvor lille den lille er.

Da min yngste var 3 måneder fløj vi til tenerife med en Phil and teds. Den lille sov nærmest hele dagen i sin nye klapvogn, og den var nem at komme omkring med.

Anmeld

19. september 2012

malenemusen

Begrund gerne dit svar :-)

Anmeld

19. september 2012

malenemusen

Klematis skriver:

Tag klapvognen med. Uden tvivl. Den fylder mindre i taxa/bus/ fly. Den er nemmere at bære op og ned af trapper og du kan måske få lov at tjekke den ind ved gaten i stedet for bagagen.

Bare sørg for at den lille ligger godt. Evt en lille lift i klapvognen. Man kan få en blød lift, afhængig af hvor lille den lille er.

Da min yngste var 3 måneder fløj vi til tenerife med en Phil and teds. Den lille sov nærmest hele dagen i sin nye klapvogn, og den var nem at komme omkring med.

Han er desværre for stor til at ligge i en lift, men jeg tænker at tage madrassen fra liften og ligge i klapvognen så den er rar at ligge i.

Shit jeg synes det er et svært valg.

Anmeld

19. september 2012

MortilElias2010

malenemusen skriver:

Skal vi tage barnevognen med som han kender og som han sover alle hans lure i, undtagen natten - men som også er stor at komme rundt med når vi skal ud og opleve lidt?

Eller

Skal vi tage klapvognen med som han endnu har sin første tur tilgode i endnu? Den kan lægges helt ned i ryggen og jeg tænker jeg vil ligge madrassen fra liften i for at gøre den mere behagelig?

Bum bum... Jeg synes dælme det er en svær beslutning. Som ekstra Info kan jeg fortælle at min søn er seks måneder gammel og kan endnu ikke sidde selv, men ruller aktivt meget rundt så snart han ser sit snit til det.

Skal I overnatte på hotel, for de har hvis de er familie/børnevenlige altid klapvogne til rådighed ellers check op på det - det gjorde vi da vi rejste til Tenerife på bryllupsrejse - men Elias var så også 1.5 år. Men mon ikke også de har en barnevogn til rådighed?  

Anmeld

19. september 2012

malenemusen

MortilElias2010 skriver:

Skal I overnatte på hotel, for de har hvis de er familie/børnevenlige altid klapvogne til rådighed ellers check op på det - det gjorde vi da vi rejste til Tenerife på bryllupsrejse - men Elias var så også 1.5 år. Men mon ikke også de har en barnevogn til rådighed?  

Nej vi skal bo i privat lejlighed.
Jeg har lige haft ham en tur i klapvognen og da han ikke selv kan sidde endnu, så vælter han fra side til side. Øv, jeg tror det ender med barnevognen.

Anmeld

19. september 2012

th

malenemusen skriver:

Nej vi skal bo i privat lejlighed.
Jeg har lige haft ham en tur i klapvognen og da han ikke selv kan sidde endnu, så vælter han fra side til side. Øv, jeg tror det ender med barnevognen.

Vi var afsted med vores da han var 5 måned. vi lade den madras i som vi brugte i barnevognen og så spændte vi ham fast med snorrerne.

held og lykke med valget. vi har altid kun klapvogn med.

Anmeld

19. september 2012

Bellas Mor

Hejsa

Da jeg havde Isabella med til Frankrig, havde jeg "kun" klapvognen med - den var fantastisk - hun tog alle middagslure deri. Og havde den med om aftenen, når vi skulle ud og spise..

Jeg var alene afsted, sammen med mine forældre, min kæreste var ikke med - så stod med det hele selv..

På det tidspunkt var Isabella 1 år og 3 måneder..

HELT KLART KLAPVOGN!!

Håber I får en fantastisk ferie

Anmeld

19. september 2012

malenemusen

th skriver:

Vi var afsted med vores da han var 5 måned. vi lade den madras i som vi brugte i barnevognen og så spændte vi ham fast med snorrerne.

held og lykke med valget. vi har altid kun klapvogn med.

Lå han så bare ned hele tiden når i var ude og gå?
God ide med barnevognsmadrassen, jeg har nemlig kun prøvet med luft madrassen.

Anmeld

19. september 2012

Chewy

malenemusen skriver:

Eller

Vi rejste med vores dreng da han var samme alder som jeres er nu, og vi havde barnevognen med, men fik den slet ikke brugt.

1. det var for varm at ligge i den

2. han sov bare i klapvognen mens vi var ude at gå og skulle han sove mens vi var hjemme om dagen sov han bare i weekendsengen.

Så jeg vil sige klapvognen - også selvom den ikke er kendt for den lille. Det var den heller ikke for vores dreng, men det var intet problem.

God tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.