Brudekjole til skovbryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.903 visninger
45 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg ha valgt at være anonym, da vores bryllup ikke skal offentliggøres endnu

Men VI SKAL GIFTES ! 

Og jeg har brug for en brudekjole. Da vi senere regner med at blive viet i kirken, leder jeg ikke efter en hvid brudekjole, men en grøn, rød, orange, blå eller lignende farve, det kan gå til et (efterårs) skovbryllup

Jeg håber I kan hjælpe mig 

(bruger størrelse 40 hvis det er relevant)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg ha valgt at være anonym, da vores bryllup ikke skal offentliggøres endnu

Men VI SKAL GIFTES ! 

Og jeg har brug for en brudekjole. Da vi senere regner med at blive viet i kirken, leder jeg ikke efter en hvid brudekjole, men en grøn, rød, orange, blå eller lignende farve, det kan gå til et (efterårs) skovbryllup

Jeg håber I kan hjælpe mig 

(bruger størrelse 40 hvis det er relevant)

TILLYKKE

Bliver nok lige nødt til at vide, hvilket budget, du har?

Jeg kender en super kvinde, der syer/designer efter mål... Hun kunne jo lave en traditionel brudekjole, men i en skov-farve . Men det bliver selvfølgelig lidt bekosteligt...

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

TILLYKKE

Jeg kender en super kvinde, der syer/designer efter mål... Hun kunne jo lave en traditionel brudekjole, men i en skov-farve . Men det bliver selvfølgelig lidt bekosteligt...

Uh, vi har ikke forfærdeligt meget at gøre godt med desværre..

Vi har 10.000 i alt, så det er inc. middag, tøj, evt. nye ringe( vi overvejer at blive ved med at have vores forlovelsesringe) mm..

Så det er nok max 4000 til kjolen.. 

Er til gengæld kreativ anlagt, så overvejer at købe den brugt, og så selv sætte mit præg på den

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

TILLYKKE

Og mange tak

Jeg er lykkelig 

Anmeld

18. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Uh, vi har ikke forfærdeligt meget at gøre godt med desværre..

Vi har 10.000 i alt, så det er inc. middag, tøj, evt. nye ringe( vi overvejer at blive ved med at have vores forlovelsesringe) mm..

Så det er nok max 4000 til kjolen.. 

Er til gengæld kreativ anlagt, så overvejer at købe den brugt, og så selv sætte mit præg på den

Oh, jamen, så ved jeg sørme ikke lige..

Der findes jo så mange skønne kjoler, og 4000 er jo et kæmpe beløb, hvis man ikke holder sig fast på, at det absolut skal være en decideret brudekjole. Det kunne jo være en hvilken som helst festkjole. Og da vil jeg mene, at 2500 skulle kunne række...

Kommer også lidt an på din figur, hvor nemt det er jo...

Jeg ville nok kigge efter noget dansk design inden for alm. stang tøj, - da tror jeg du kan finde noget lækkert silke eller lignende til en pris fint inden for budget, - og så kan den jo bruges igen og igen 

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Oh, jamen, så ved jeg sørme ikke lige..

Der findes jo så mange skønne kjoler, og 4000 er jo et kæmpe beløb, hvis man ikke holder sig fast på, at det absolut skal være en decideret brudekjole. Det kunne jo være en hvilken som helst festkjole. Og da vil jeg mene, at 2500 skulle kunne række...

Kommer også lidt an på din figur, hvor nemt det er jo...

Jeg ville nok kigge efter noget dansk design inden for alm. stang tøj, - da tror jeg du kan finde noget lækkert silke eller lignende til en pris fint inden for budget, - og så kan den jo bruges igen og igen 

Det er det, 4000 er også virkelig MAX, regner bestemt med at bruge mindre. Men altså nu må vi se.

Min figur er som et timeglas

Det er også lidt min tanke, men jeg har brug for lidt inspiration, internetsider, osv..

Har et par ideer, bla. disse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det er det, 4000 er også virkelig MAX, regner bestemt med at bruge mindre. Men altså nu må vi se.

Min figur er som et timeglas

Det er også lidt min tanke, men jeg har brug for lidt inspiration, internetsider, osv..

Har et par ideer, bla. disse:

Åh, ok, i den stil.

Er vild med den blå farve. Vil være flot i det grønne...

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, ok, i den stil.

Tror jeg du har ret i

Leder lidt efter en orange , bare for at se om det vil passe mig.. Tror jeg kunne være flot i efterårets farver.. 

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, ok, i den stil.

Den første skal jeg ud at prøve her i løbet afugen

Anmeld

19. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Tror jeg du har ret i

Leder lidt efter en orange , bare for at se om det vil passe mig.. Tror jeg kunne være flot i efterårets farver.. 

Klart!  Jeg holder øjnene åbne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.