Min dumme svigerinde ! ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Skouboe

I min familie får den som har behov - ganske simpelt. Min lillebror har været på SU rigtigt længe og mens han har studeret, købte mine forældre en lejlighed til ham, og lod ham sidde for en billig husleje, og desuden betalte de hans bil og reparationer på den i de 5 år han læste. Det går der da ikke noget af mig for.

Da jeg læste fik jeg også den hjælp jeg havde behov for. 

Hjemme hos mig har vi aldrig gået op i millimeterdemokrati - jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår konceptet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Nettemor

Skouboe skriver:

I min familie får den som har behov - ganske simpelt. Min lillebror har været på SU rigtigt længe og mens han har studeret, købte mine forældre en lejlighed til ham, og lod ham sidde for en billig husleje, og desuden betalte de hans bil og reparationer på den i de 5 år han læste. Det går der da ikke noget af mig for.

Hjemme hos mig har vi aldrig gået op i millimeterdemokrati - jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår konceptet.

Anmeld

18. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Skouboe skriver:

Hørt! At behandle alle retfærdigt er ikke at behandle alle ens. 

Anmeld

18. september 2012

Kakao

Skouboe skriver:

Sådan er det også her.. Både i min og i min mands familie Jeg bliver ikke misundelig, for jeg ved, at den som trænger mest, får mest. bum.

Anmeld

18. september 2012

UnderCover37

Men sikke noget værre noget.. for hun mangler ihvertfald intet - og tjener sine fede penge

Irelevant!

Det kan være dig fuldstændigt underordnet om hun selv tjener "fede penge" og intet mangler...

Det er helt okay at du føler hun overreagerer men faktum er at hun føler sig forskelsbehandlet...

Det er bestemt din svigermors fejl og hende der skal rede den ud og så skal du/I lade være med at puste til konflikten ved at dømme om det er en fair reaktion eller ej

Anmeld

18. september 2012

HeXeri

UnderCover35 skriver:

Irelevant!

Det kan være dig fuldstændigt underordnet om hun selv tjener "fede penge" og intet mangler...

Det er helt okay at du føler hun overreagerer men faktum er at hun føler sig forskelsbehandlet...

Det er bestemt din svigermors fejl og hende der skal rede den ud og så skal du/I lade være med at puste til konflikten ved at dømme om det er en fair reaktion eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.