Hvad vil i gerne se her inde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Ka+Ma=Be

Ja jeg snakker og snakker Sådan går det når man har vigtige opgaver der ikke gider skrive sig selv 

Jeg kunne godt tænke mig at se nogle BILLEDER En maaasse dejlige billeder af jeres dejlige unger i årsopdateringen  

Så kunne jeg godt tænke mig at se nogle fødsesldagstråde Og høre hvordan alle fødselsdagene er gået 

Og så selvfølgelig vægt, mål etc - meeen i skal selvfølgelig også lige til lægen

Og ellers bare høre hvordan det går jer allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Ja jeg snakker og snakker Sådan går det når man har vigtige opgaver der ikke gider skrive sig selv 

Jeg kunne godt tænke mig at se nogle BILLEDER En maaasse dejlige billeder af jeres dejlige unger i årsopdateringen  

Så kunne jeg godt tænke mig at se nogle fødsesldagstråde Og høre hvordan alle fødselsdagene er gået 

Og så selvfølgelig vægt, mål etc - meeen i skal selvfølgelig også lige til lægen

Og ellers bare høre hvordan det går jer allesammen 

ENIG, for faen!

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

ENIG, for faen!

SÅDAN Heidi!  

Anmeld

18. september 2012

Solstrålebørn

Skal nok liiiiige prøve at være med... Synes det er lidt svært efter jeg er startet i skole... Det vælter ind med lektier... 

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Solstrålebørn skriver:

Skal nok liiiiige prøve at være med... Synes det er lidt svært efter jeg er startet i skole... Det vælter ind med lektier... 

Sådan!  

Ja jeg kender godt følelsen Skal aflevere en arbejdsprotokol på 15 sider om 1½ uge, på trods af at vi har undervisning, vejledninger og praksisbesøg til kl 16-18 stykker  Og så liiige en eksamen om 4 uger og efterfølgende bachelorprojekt med forsvar i januar. Puuuh! Ved ikke hvad de tror vi er! 

Anmeld

19. september 2012

TrineMine86

enig!!!

jeg skal nok spamme jer med billeder, når vi har rundet bettetroldens fødselsdag, meeeen der går jo lige noget tid endnu

vi skal først holde fødselsdag for ham d. 13-14 oktober, da mor her har fået job (weee, er så glad over at jeg ikke skal gå ledig mere) og derfor desværre skal arbejde i den weekend hvor Magnus fylder 1 år  jeg har haft det så skidt over det, men samtidig vil jeg ikke allerede kræve fri 5 dage efter at jeg skal starte i ny job.

Vi er derfor blevet enige om at Magnus jo ikke aner hvornår og hvad en fødselsdag er, og derfor bliver det holdt weekenden efter hans fødselsdag.

Anmeld

19. september 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

enig!!!

jeg skal nok spamme jer med billeder, når vi har rundet bettetroldens fødselsdag, meeeen der går jo lige noget tid endnu

vi skal først holde fødselsdag for ham d. 13-14 oktober, da mor her har fået job (weee, er så glad over at jeg ikke skal gå ledig mere) og derfor desværre skal arbejde i den weekend hvor Magnus fylder 1 år  jeg har haft det så skidt over det, men samtidig vil jeg ikke allerede kræve fri 5 dage efter at jeg skal starte i ny job.

Vi er derfor blevet enige om at Magnus jo ikke aner hvornår og hvad en fødselsdag er, og derfor bliver det holdt weekenden efter hans fødselsdag.

Jaa!  

Hvor dejligt at du har fået job! Stort tillykke! Kan godt forstå du ikke tager fri, og ved du hvad, kære Magnus bemærker nok slet ikke hvor speciel en dag det i virkeligheden er

Glæder mig til billedspam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.