Privat vs kommunal vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Er der prisforskel på privat og kommunal vuggestue. Er det muligtatt få tilskud eller friplads i en privat vuggestue? Vi har fået tilbudt to pladser i dag i henholdsvis privat og kommunal vuggestue. Vi har været nede og besøge den kommunale og den virker god, men den er stor og der er flere børn som fylder mget pga mentalhangfysiske handicaps. Vores søn er sensitiv så ved ikke hvordan han vil tage den ekstra uro der kan være. Den private skal vi besøge i morgen. Så er lidt nysgerrig mht økonomi om den overhovedet er en mulighed for os . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Er der ingen der ved noget?

Anmeld

18. september 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Jeg ved at man får tilskud til privat dagpleje..

Jeg starter selv om 1 november, og der får man et tilskud på 5111kr fra kommunden, og har så selv valgt at forældreners egen betaling er 1989kr, så en del billiger end kommunal dagpleje/vuggestue

Anmeld

18. september 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Hilsen fotografens kone Mie  www.dagplejeodense.dk

Anmeld

18. september 2012

Maise86

Du har de samme rettigheder omkring friplads osv i private institutioner.

Mine unger går i samme integrerede private institution og jeg er SÅ glad for det og ville aldrig være i tvivl om mit valg imellem privat/kommunal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.