åååh det nærmer sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2012

SaNiNa

Nu er det snart tid til Naia´s 1 års fødselsdag og hun skal selvfølgelig også have en rigtig fin fødselsdagskage lige som storbror har fået til sine.

Dog må jeg sige at jeg ikke lige frem har vildt meget overskud til det når jeg har begge unger alene hver mandag-torsdah aften så håber på en jeg har skrevet til vil lave den for mig.

Ellers må jeg jo igang i weekenden.

Det skal inten være med barbapapa, Kaj og Andrea eller klokkeblomst og jeg hælder nok mest til klokkeblomst da jeg syntes hun er så sød og det kan blive en rigtig pige kage.

Hvis jeg selv skal lave den bliver det med et sukkerbillede af hende da jeg slet ikke har tid til at lave hende i figur og så laver jeg blomster og blade selv.

hvor den er over trukket med lyserød fondant grønne blade og hvide blomster måske lyserøde ved det ikke helt.

Hvad siger i pige hvad synte i jeg skal gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Puh jeg kan godt forstå dig! Jeg havde overhovedet heller ikke overskud eller lyst til at lave det helt store. Og så ville jeg helst ikke at Benjamin blev proppet med kage!  Men det er bare mig!

Jeg synes det lyder som en rigtig fin kage! Og ja, jeg ville da helt klart også foretrække hvis der var en anden der lavede den hehe

Men hvis du kan, så go for it!

Anmeld

18. september 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Puh jeg kan godt forstå dig! Jeg havde overhovedet heller ikke overskud eller lyst til at lave det helt store. Og så ville jeg helst ikke at Benjamin blev proppet med kage!  Men det er bare mig!

Jeg synes det lyder som en rigtig fin kage! Og ja, jeg ville da helt klart også foretrække hvis der var en anden der lavede den hehe

Men hvis du kan, så go for it!

Jeg kan lavede jo en thomas sidste år til Nicklas og har da lavede lidt andre også det mere det med tiden.

Venter stadig på at høre fra hende om hun kan og vil.

Naia får også kun et lille stykke da det er vores holdning at når Nicklas ikke har fået lov, skal hun heller ikke det samme gælder is og slik

vi ved dog god vi nok ikke kan holde hende lige så længe som med Nicklas han er først her mens vi har været på ferie fundet ud af vingumme kan spise og han er 3 år og 4 måneder, men nu ikke noget han spøger efter han fortælle bare når han ser en pose at han også kan lide tyggegumme (ved ikke lige hvor det med tyggegummien kommer fra)

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Jeg kan lavede jo en thomas sidste år til Nicklas og har da lavede lidt andre også det mere det med tiden.

Venter stadig på at høre fra hende om hun kan og vil.

Naia får også kun et lille stykke da det er vores holdning at når Nicklas ikke har fået lov, skal hun heller ikke det samme gælder is og slik

vi ved dog god vi nok ikke kan holde hende lige så længe som med Nicklas han er først her mens vi har været på ferie fundet ud af vingumme kan spise og han er 3 år og 4 måneder, men nu ikke noget han spøger efter han fortælle bare når han ser en pose at han også kan lide tyggegumme (ved ikke lige hvor det med tyggegummien kommer fra)

Jeg er heller ikke for alt det sukker endnu  Men nej, men kan sjællent holde lige så længe med de mindre søskende som de større

Er spændt på at se hvad du finder ud af Husk billeder!

Anmeld

18. september 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg er heller ikke for alt det sukker endnu  Men nej, men kan sjællent holde lige så længe med de mindre søskende som de større

Er spændt på at se hvad du finder ud af Husk billeder!

skal lægge billede ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.