Skal til kiropraktor i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2012

nielsen80

med lille Karla, er sku lidt nervøs, håber ikke de tager for hårdt fat - det kan mor nemlig ikke klare

Ej håber virkelig de kan hjælpe hende, er overbevist om, hun er blevet trykket under fødsel - hun spænder helt vildt, kan kun slappe af i akavet stillinger, og pruster, stønner og presser som en i fødsel - selv i søvne. Og når jeg ammer hende - specielt på den ene side, kan hun lige pludselig finde på at stoppe op med et ryk og skrige af smerte.

Kryds lige fingre for os, ville være så dejligt hvis de kunne hjælpe hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Michalala

Uha. Håber det kommer til at gå godt og at de kan gøre noget for hende. Min datter laver også de der presselyde (også i søvne)
og er begyndt at overveje om det er fordi hun på en eller anden måde kan hAve ondt uden at det er maven der driller.

Held og lykke med det. Håber du giver en Update.

Anmeld

18. september 2012

nielsen80

Michalala skriver:

Uha. Håber det kommer til at gå godt og at de kan gøre noget for hende. Min datter laver også de der presselyde (også i søvne)
og er begyndt at overveje om det er fordi hun på en eller anden måde kan hAve ondt uden at det er maven der driller.

Held og lykke med det. Håber du giver en Update.

Skal jeg nok ! Vi skal være der kl 15.45....Min SP har forklaret, at nogle børn har meget svært ved at slappe af i bækknet, og det kan gøre de ligger og presser konstant. Ved ikke om en kiropraktor kan hjælpe der, men håber det - det lyder ret voldsomt, men egentlig ikke smertefuldt. Jeg er faktisk mere urolig over Karlas meget akavet stillinger, det at vi ikke kan få hende til at lægge på en bestemt side - og selv når hun ammer, kan hun ikke lide at ligge på den side, hun ligefrem skriger af smerte nogle gange.

Men nu må vi se, håber de kan hjælpe det lille pus

Anmeld

18. september 2012

Michalala

nielsen80 skriver:

Skal jeg nok ! Vi skal være der kl 15.45....Min SP har forklaret, at nogle børn har meget svært ved at slappe af i bækknet, og det kan gøre de ligger og presser konstant. Ved ikke om en kiropraktor kan hjælpe der, men håber det - det lyder ret voldsomt, men egentlig ikke smertefuldt. Jeg er faktisk mere urolig over Karlas meget akavet stillinger, det at vi ikke kan få hende til at lægge på en bestemt side - og selv når hun ammer, kan hun ikke lide at ligge på den side, hun ligefrem skriger af smerte nogle gange.

Men nu må vi se, håber de kan hjælpe det lille pus

Nej du har faktisk ret, det lyder ikke smertefuldt. Mere som en konstant brokken

Puha, ej det lyder virkelig heller ikke særlig sjovt. Slet ikke for Karla men heller ikke for forældre, som jo bekymrer sig.

Håber I finder en god løsning, og at han ikke for hård ved hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.