Bryllup med bruch + brudekjole (jenjenhouse.com)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Anonym trådstarter

Hej i smukke piger

Jeg har brug for lidt hjælp

Jeg og kæreste skal giftest og kunne tænke os bruch til vores bryllup og so bagefter vil vi rejse til udlandet

Så til mit spørgsmål..... har i nogle gode idéer til hvad við skal have til bruch vedr. mad?

Er der nogle af jer der har prøver at bestille brudekjole fra jenjenhouse.com? har fundet den flotteste kjole der, med tør ikke rigtigt at bestille på nettet....

Håber i har nogle gode idéer til mig, på forhånd tak 

Knus

p.s. Er ano forbi det er ikke alle der har fået at vide at við skal giftes endnu og vil gere fortælle der face to face  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

MyLove E

Skal i giftes på rådhuset??
Det lyder som om i ikke rigtig ville holde noget men heller bruge penge på rejse. Men at der stadig lige skal være lidt til dem som er tætteste på.
Så syntes jeg at det lyder hyggeligt med brunch. Men hvad med at finde et sted ude på en café hvor de laver skøn brunch:-)

Men jeg har lidt svært ved at læse hvor meget det skal være:-)

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Skal i giftes på rådhuset??
Det lyder som om i ikke rigtig ville holde noget men heller bruge penge på rejse. Men at der stadig lige skal være lidt til dem som er tætteste på.
Så syntes jeg at det lyder hyggeligt med brunch. Men hvad med at finde et sted ude på en café hvor de laver skøn brunch:-)

Men jeg har lidt svært ved at læse hvor meget det skal være:-)

Hej

Nei vil skal giftes i kirke hverken jeg eller min kæreste vil hava et stort bryllup, derfor har vil valgt at have bruch

Vi har fået lejet et hus og så vil familie og venner hjælpe til med maden, derfor spørger jeg hvad vi skal have af mad til bruch (har ikke selv prøvet at være til et bryllup med bruch)

Vi ved ikke endnu hvor mange gæster der kommer til bryllupet

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Hej

Nei vil skal giftes i kirke hverken jeg eller min kæreste vil hava et stort bryllup, derfor har vil valgt at have bruch

Vi har fået lejet et hus og så vil familie og venner hjælpe til med maden, derfor spørger jeg hvad vi skal have af mad til bruch (har ikke selv prøvet at være til et bryllup med bruch)

Nej det har jeg heller ikke.
Har i fået kirken kl 9 så?

Men her er lidt forslag:

Godt brød

Forskellige pølser

Æg og bacon / omelet

hytteost

Pandekager

nachos

bønnesalat eller andre salater broccoli måske.

Det var lidt så kommer der sikkert andre:-)

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Nej det har jeg heller ikke.
Har i fået kirken kl 9 så?

Men her er lidt forslag:

Godt brød

Forskellige pølser

Æg og bacon / omelet

hytteost

Pandekager

nachos

bønnesalat eller andre salater broccoli måske.

Det var lidt så kommer der sikkert andre:-)

Kl.10.30

tak for dine svar

Anmeld

18. september 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Røræg
Bacon
Cocktailpølser
Kødpålæg
Oste
Pandekager med sirup
Lakseroulade
Varm leverpostej
Syltetøj
Laks

Juice
Smoothie
Kakao

Boller
Brød

Frugt (ananas, melon, vindruer)
Grønt (agurk, peberfrugt, Cherry tomater)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. september 2012

Ciss

Hvis det skal være en lidt festlig brunch ville jeg inkludere små lune ting a la amerikanske pandekager, omelet og en let suppe, og nogen lidt friske ting a la frugtsalat og smoothies.

Kan desværre ikke svare på kjolespørgsmålet.

Anmeld

18. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min veninde har den smukke brudekjole til salg http://www.dba.dk/brudekjole-str-40-ny-pri/id-85743445/ 

Anmeld

18. september 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Hej i smukke piger

Jeg har brug for lidt hjælp

Jeg og kæreste skal giftest og kunne tænke os bruch til vores bryllup og so bagefter vil vi rejse til udlandet

Så til mit spørgsmål..... har i nogle gode idéer til hvad við skal have til bruch vedr. mad?

Er der nogle af jer der har prøver at bestille brudekjole fra jenjenhouse.com? har fundet den flotteste kjole der, med tør ikke rigtigt at bestille på nettet....

Håber i har nogle gode idéer til mig, på forhånd tak 

Knus

p.s. Er ano forbi det er ikke alle der har fået at vide at við skal giftes endnu og vil gere fortælle der face to face  

Du har fået mange gode bud, men nu hvor det er bryllup ville jeg også servere asti/champagne til og self. en masse jordbær dyppet i chokolade og små søde muffins med jeres yngling smag.

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Tillykke med brylluppet. 

Jeg skal giftes til november og købte min brudekjole på jenjenhouse.

Det skulle jeg nok ikke have gjort... på trods af at den jo, alt taget i betragtning, er ret billig, lignede den model, jeg modtog med posten SLET ikke kjolen på billedet på deres hjemmeside!! Stoffet og farverne var slet ikke de samme (Der er betydelige nuanceforskelle på den originale kjole, men ikke på min), broderierne var ikke de samme, syningerne var ikke ens, slæbet alt for langt, og syarbejdet var så gennemført sjusket, at jeg gik til en dansk skrædder for at få hendes vurdering. Hun havde aldrig set så dårligt et håndværk og sagde, hun godt kunne rette det, men at det ville blive meget dyrt og tage lang tid. 

Da jeg klagede til jenjenhouse, ville de først ikke tage mig seriøst, men efter en hel del stædighed fra min side, foreslog de at jeg kunne få halvdelen af pengene tilbage. Det var jeg jo naturligvis meget interesseret i og sagde ja tak, og derefter har jeg så aldrig nogensinde hørt et ord fra dem igen... Sjovt nok.

Yderligere bestilte jeg et skørt og et slør, som skulle passe til. Sløret er en HELT anden farve og kan slet ikke bruges til kjolen og skørtet er i pygmæstørrelse... Jeg er meget tynd, men kunne slet ikke lukke det i livet, samt det stopper midt på skinnebenene.

Udover dette, blev hele ordren nogle hundrede kroner dyrere, fordi de regnede forkert og ikke tog dele af tilbuddet fra, og de penge så jeg naturligvis aldrig igen.

Senere snakkede jeg med en bryllupsarrangør, som fortalte, at jenjenhouse stjæler billederne af kjolerne online og derefter sender ens ordre til Kina og får syet modellerne der. Og de er så tydeligvis ikke ret dygtige...

Øv øv! Kjolen er da stadig flot, men det er IKKE den kjole jeg bestilte og det kræver en hel del arbejde af nogle af mine slægtninge (eftersom det bringer ulykke, hvis bruden selv syr på sin kjole) at få den til at se nogenlunde anstændig ud...

Så er du og I andre advaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.