Tillykke med brylluppet. 
Jeg skal giftes til november og købte min brudekjole på jenjenhouse.
Det skulle jeg nok ikke have gjort... på trods af at den jo, alt taget i betragtning, er ret billig, lignede den model, jeg modtog med posten SLET ikke kjolen på billedet på deres hjemmeside!! Stoffet og farverne var slet ikke de samme (Der er betydelige nuanceforskelle på den originale kjole, men ikke på min), broderierne var ikke de samme, syningerne var ikke ens, slæbet alt for langt, og syarbejdet var så gennemført sjusket, at jeg gik til en dansk skrædder for at få hendes vurdering. Hun havde aldrig set så dårligt et håndværk og sagde, hun godt kunne rette det, men at det ville blive meget dyrt og tage lang tid.
Da jeg klagede til jenjenhouse, ville de først ikke tage mig seriøst, men efter en hel del stædighed fra min side, foreslog de at jeg kunne få halvdelen af pengene tilbage. Det var jeg jo naturligvis meget interesseret i og sagde ja tak, og derefter har jeg så aldrig nogensinde hørt et ord fra dem igen... Sjovt nok.
Yderligere bestilte jeg et skørt og et slør, som skulle passe til. Sløret er en HELT anden farve og kan slet ikke bruges til kjolen og skørtet er i pygmæstørrelse... Jeg er meget tynd, men kunne slet ikke lukke det i livet, samt det stopper midt på skinnebenene.
Udover dette, blev hele ordren nogle hundrede kroner dyrere, fordi de regnede forkert og ikke tog dele af tilbuddet fra, og de penge så jeg naturligvis aldrig igen.
Senere snakkede jeg med en bryllupsarrangør, som fortalte, at jenjenhouse stjæler billederne af kjolerne online og derefter sender ens ordre til Kina og får syet modellerne der. Og de er så tydeligvis ikke ret dygtige...
Øv øv! Kjolen er da stadig flot, men det er IKKE den kjole jeg bestilte og det kræver en hel del arbejde af nogle af mine slægtninge (eftersom det bringer ulykke, hvis bruden selv syr på sin kjole) at få den til at se nogenlunde anstændig ud...
Så er du og I andre advaret.