Har du ændret dig efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Anonym trådstarter

Ja lige et personligt spørgsmål. Har ikke mulighed for at i kan svare anonymt.

Har jeres kønslæber ændret sig efter i har født??
Før jeg fødte var jeg ret ked af mine indre kønslæber, da jeg synes de var lidt større end de ydre. Men nu her efter er det som om der er kommet mere "ligevægt". Også selvom jeg ikke skulle syes osv.
Er det normalt at man ændre sig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

AnnaK89

Det tror jeg bestemt det er
Mine er også blevet mindre af en eller anden årsag (blev heller ikke syet) Og generelt er sex også blevet bedre - før jeg fødte her anden gang døjede jeg med at det brændte vildt meget, det gjorde bare så ondt at have sex - men nu føles det helt som før jeg fik børn Super skønt

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Det tror jeg bestemt det er
Mine er også blevet mindre af en eller anden årsag (blev heller ikke syet) Og generelt er sex også blevet bedre - før jeg fødte her anden gang døjede jeg med at det brændte vildt meget, det gjorde bare så ondt at have sex - men nu føles det helt som før jeg fik børn Super skønt

Mange tak for dit svar

Anmeld

20. september 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja lige et personligt spørgsmål. Har ikke mulighed for at i kan svare anonymt.

Har jeres kønslæber ændret sig efter i har født??
Før jeg fødte var jeg ret ked af mine indre kønslæber, da jeg synes de var lidt større end de ydre. Men nu her efter er det som om der er kommet mere "ligevægt". Også selvom jeg ikke skulle syes osv.
Er det normalt at man ændre sig??

Jeg tror at det er helt normalt. Jeg syntes i det hele taget at det hele har ændret udseende lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.