BigBabyWish12 skriver:
Hej i skønne kvinder,
jamen altså jeg er en erotisk buttede pige med overfyldte fedtdepoter
, som skal tabe sig min 14 kg inden 10.01.2013 for at komme videre i fertilitets behandling
jeg vejer pt 104 kg, så ja skal i en fart ned på de 90, og selvfølgelig gerne under da det ville være dumt at stoppe på halvvejen, men mit første mål er nu de 14 kg da det er det som skal få os videre i systemet!
Jeg har aldrig givet en BIB for diverse slanke produkter, men da jeg bare har været på bar bund nu her, (har tabt 16 kg sidste år, hvorefter vægten gik i stå)
så jeg har altså været ude og bruge penge på en masse Allevo produkter,
blandt andet, Shake´s og protein bar (måltidserstatning) samt weight Loss piller,
pillerne tager jeg kun før aftensmad da det der min generelle problem er, jeg overspiser.
Jeg er startet i lørdags, altså er nu på 3 dagen og synes allerede jeg har en støre mæthedsfornemmelse,
der er dog ikke noget at se på vægten.
skal lige siges at jeg også går i motionscenter et par gange i ugen samt går til spinning 1 gang i ugen,
Er der andre som herinde som bruger Allevo eller andre af disse slanke produkter??
og som har tabt sig + 10 kg på det??

Faldt lige over dit indlæg, som gjorde at jeg fik lyst til at kommentere det.. 
Jeg er selv lidt buttet vejer pt. 78 Kg, efter min fødsel for 4 uger siden ca, jeg ville rigtigt gerne ned og veje maks 60 kg, så jeg har også en del kilo der skal af.. Jeg har sat et mål som hedder 10 Kg inden 1. Januar og håber sådan jeg når det. Jeg starter i fitness næste uge, stille og roligt til at starte med, så håber på at der ryger lidt kilo der, men ellers går jeg også bare ture, men det gir ikke helt så meget. 
Lad os begge krydse for at vi begge når det, hvis du har brug for noget motivitation så skriv endelig til mig, det er altid dejligt at følges med en, når man har et mål..
Også håber jeg for jer det lykkeds, for kan kun forstille mig hvor hårdt det må være at få lov til at få det man brænder aller mest for!
Anmeld