tabe sig på Allevo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.253 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2012

BigHope13

Hej i skønne kvinder,

jamen altså jeg er en erotisk buttede pige med overfyldte fedtdepoter, som skal tabe sig min 14 kg inden 10.01.2013 for at komme videre i fertilitets behandling

jeg vejer pt 104 kg, så ja skal i en fart ned på de 90, og selvfølgelig gerne under da det ville være dumt at stoppe på halvvejen, men mit første mål er nu de 14 kg da det er det som skal få os videre i systemet!

Jeg har aldrig givet en BIB for diverse slanke produkter, men da jeg bare har været på bar bund nu her, (har tabt 16 kg sidste år, hvorefter vægten gik i stå)
så jeg har altså været ude og bruge penge på en masse Allevo produkter,
blandt andet, Shake´s og protein bar (måltidserstatning) samt weight Loss piller,

pillerne tager jeg kun før aftensmad da det der min generelle problem er, jeg overspiser.
Jeg er startet i lørdags, altså er nu på 3 dagen og synes allerede jeg har en støre mæthedsfornemmelse,
der er dog ikke noget at se på vægten.

skal lige siges at jeg også går i motionscenter et par gange i ugen samt går til spinning 1 gang i ugen,

Er der andre som herinde som bruger Allevo eller andre af disse slanke produkter??

og som har tabt sig + 10 kg på det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

FrkZier

BigBabyWish12 skriver:

Hej i skønne kvinder,

jamen altså jeg er en erotisk buttede pige med overfyldte fedtdepoter, som skal tabe sig min 14 kg inden 10.01.2013 for at komme videre i fertilitets behandling

jeg vejer pt 104 kg, så ja skal i en fart ned på de 90, og selvfølgelig gerne under da det ville være dumt at stoppe på halvvejen, men mit første mål er nu de 14 kg da det er det som skal få os videre i systemet!

Jeg har aldrig givet en BIB for diverse slanke produkter, men da jeg bare har været på bar bund nu her, (har tabt 16 kg sidste år, hvorefter vægten gik i stå)
blandt andet, Shake´s og protein bar (måltidserstatning) samt weight Loss piller,

pillerne tager jeg kun før aftensmad da det der min generelle problem er, jeg overspiser.
Jeg er startet i lørdags, altså er nu på 3 dagen og synes allerede jeg har en støre mæthedsfornemmelse,

skal lige siges at jeg også går i motionscenter et par gange i ugen samt går til spinning 1 gang i ugen,

Er der andre som herinde som bruger Allevo eller andre af disse slanke produkter??

jeg har aldrig prøvet allevo, men har før tabt mig på nupo - kan ikke huske det præcise tal, men mener det var en 7 kilo jeg tabte

men held og lykke med det, og du må gerne opdatere så jeg kan få stillet min nysgerrighed

Anmeld

17. september 2012

BigHope13

FrkZier skriver:

jeg har aldrig prøvet allevo, men har før tabt mig på nupo - kan ikke huske det præcise tal, men mener det var en 7 kilo jeg tabte

men held og lykke med det, og du må gerne opdatere så jeg kan få stillet min nysgerrighed

Hehe hvor er du sød
tror godt jeg kunne få mit selv til måske at opdatere løbende hvis det giver mig rigtig blod på tanden og det fungere, håber godt nok på det da jeg ellers er ved at grave et stort hul til mit tankefyldte hoved

over hvor lang en periode tabte du dig de 7 kg ??

(og tillykke med den dejlige nyhed )

Anmeld

18. september 2012

FrkZier

BigBabyWish12 skriver:

Hehe hvor er du sød
tror godt jeg kunne få mit selv til måske at opdatere løbende hvis det giver mig rigtig blod på tanden og det fungere, håber godt nok på det da jeg ellers er ved at grave et stort hul til mit tankefyldte hoved

over hvor lang en periode tabte du dig de 7 kg ??

(og tillykke med den dejlige nyhed )

det ku være spændende at kunne følge lidt med i hvordan der skrider frem osv!

jamen det var faktisk over en relativ kort periode en 3 uger måske

- taaaak

Anmeld

18. september 2012

Krisul

Jeg har ingen erfaring overhovedet med det produkt du skriver om... 

Men har selv ofte tabt mig ved at tænke meget over hvad der kommer i munden, og hvor meget man forbrænder.. Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men regnestykket er bare så simpelt - spis ikke mere, men for at tabe dig mindre, end du forbrænder.. 

Jeg tænker det er smart hvis du får noget mere forbrænding ind i hverdagen.. Det behøver ikke være planlagt motion, men prøv at ta en gåtur dagligt, sæt tempoet en smule op. Lav nogle rutiner med lidt øvleser, f.eks. mavebøjninger hver aften inden sengetid. Op at stå og lave nogle knæbøjninger hver gang der er programskifte eller reklamer i tv. Hvis du modtager en sms må du først læse den når du har været en tur op og ned af trapperne i højt tempo osv. osv.. Pludselig bruger man kroppen meget mere end man ander, og det giver også noget :-)

Håber mit råd kan hjælpe dig, og du når dit mål

Anmeld

18. september 2012

BigHope13

Krisul skriver:

Jeg har ingen erfaring overhovedet med det produkt du skriver om... 

Men har selv ofte tabt mig ved at tænke meget over hvad der kommer i munden, og hvor meget man forbrænder.. Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men regnestykket er bare så simpelt - spis ikke mere, men for at tabe dig mindre, end du forbrænder.. 

Jeg tænker det er smart hvis du får noget mere forbrænding ind i hverdagen.. Det behøver ikke være planlagt motion, men prøv at ta en gåtur dagligt, sæt tempoet en smule op. Lav nogle rutiner med lidt øvleser, f.eks. mavebøjninger hver aften inden sengetid. Op at stå og lave nogle knæbøjninger hver gang der er programskifte eller reklamer i tv. Hvis du modtager en sms må du først læse den når du har været en tur op og ned af trapperne i højt tempo osv. osv.. Pludselig bruger man kroppen meget mere end man ander, og det giver også noget :-)

Håber mit råd kan hjælpe dig, og du når dit mål

Waw nogle gode råd du kom med der dem vil jeg lige tænke noget mere over, sidder netop og der er reklamer på tv så fed idé med lige at lave noget i den pause., skørt man slet ikke tænker på sådan nogle ting

Anmeld

1. november 2012

Deaktiveret profil

BigBabyWish12 skriver:

Hej i skønne kvinder,

Faldt lige over dit indlæg, som gjorde at jeg fik lyst til at kommentere det.. 

Jeg er selv lidt buttet vejer pt. 78 Kg, efter min fødsel for 4 uger siden ca, jeg ville rigtigt gerne ned og veje maks 60 kg, så jeg har også en del kilo der skal af.. Jeg har sat et mål som hedder 10 Kg inden 1. Januar og håber sådan jeg når det. Jeg starter i fitness næste uge, stille og roligt til at starte med, så håber på at der ryger lidt kilo der, men ellers går jeg også bare ture, men det gir ikke helt så meget. 

Lad os begge krydse for at vi begge når det, hvis du har brug for noget motivitation så skriv endelig til mig, det er altid dejligt at følges med en, når man har et mål..  

Også håber jeg for jer det lykkeds, for kan kun forstille mig hvor hårdt det må være at få lov til at få det man brænder aller mest for!

Anmeld

2. november 2012

Studerendemor

Jeg er af den mening, at man altid skal holde sig fra slankeprodukter. Piller, shakes, alle "hurtige og nemme" løsninger. For der er ingen nemme og hurtige løsninger. Til gengæld er der fornuftige, sunde og holdbare løsninger. Jeg vil anbefale dig at prøve at tælle kalorier, fx. på madlog eller melde dig til Weight Watchers, Vægt konsulenterne eller få en diætist. Du kan sikkert få en henvisning til en dygtig diætist gennem din læge. Og så få noget motion ind i din hverdag. Meld dig ind i et fitness center og få et lagt et program der passer til dine behov og ønsker. Meld dig ind i en løbe klub, et gymnastikhold, rulleskøjteklub, cykel i skoven flere gange om ugen, dyrk yoga.... Hvad som helst, find det der passer til dig. 

Det er selvfølgelig ikke nemt, men har du motivationen, så er det halve arbejde gjort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.