Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
IHHHH hvor er det bare nogle dejlige billeder, piger! Man kan jo ikke lade være med at kommentere! hehe. Sikke store vores guldklumper er blevet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ka+Ma=Be skriver: IHHHH hvor er det bare nogle dejlige billeder, piger! Man kan jo ikke lade være med at kommentere! hehe. Sikke store vores guldklumper er blevet
God idé, søde, tænkte selv på det igår da jeg lagde billeder af William ind
FANTASTISKE billeder!! Der er mange der mangler at komme på banen - hep hep!
HeidiØ skriver: God idé, søde, tænkte selv på det igår da jeg lagde billeder af William ind FANTASTISKE billeder!! Der er mange der mangler at komme på banen - hep hep!
Jeg er helt enig! Se at komme igang tøser!
Armen, det er da også bare nogle skønne skønne billeder af William! Tænk at han var så lille! Og alligevel ligner han sig selv
Og også dejlige billeder af Noah
Ka+Ma=Be skriver: Jeg er helt enig! Se at komme igang tøser! Armen, det er da også bare nogle skønne skønne billeder af William! Tænk at han var så lille! Og alligevel ligner han sig selv Og også dejlige billeder af Noah
Ja, det er ikke til at forstå de har været så små efterhånden hehe!
Og tænk Benjamin allerede går ! Sikke en hurtig lille fis!
HeidiØ skriver: Ja, det er ikke til at forstå de har været så små efterhånden hehe! Og tænk Benjamin allerede går ! Sikke en hurtig lille fis!
Ja jeg ved ikke hvorfor han har så travlt - han løber afsted og kommer til skade hele tiden I dag i vuggestuen rendte jeg ind i en "ny mor" (hendes datter startede for en uge siden). Hun siger så "Hej Benjamin, skrammer som altid"! ARJ
Men det hører nok med desværre
Ka+Ma=Be skriver: Ja jeg ved ikke hvorfor han har så travlt - han løber afsted og kommer til skade hele tiden I dag i vuggestuen rendte jeg ind i en "ny mor" (hendes datter startede for en uge siden). Hun siger så "Hej Benjamin, skrammer som altid"! ARJ Men det hører nok med desværre
eeej, for hulan da, lille mand! Men ja, det høre sig med! En rigtig DRENG lyder det til han er!
HeidiØ skriver: eeej, for hulan da, lille mand! Men ja, det høre sig med! En rigtig DRENG lyder det til han er!
Haha ja det har du nok ret i! Der er krudt i måsen på de drenge
Kan se MARYJANE har lagt billeder ind af KARLA musen i vores tråd! Bare til dem der ikke er nørdede og sidder spændt og lure hver dag om der er nye!
Eeeej og så vender nogle af billederne forkert selvom jeg havde vendt dem iiih
Dejlige billeder af lille Karla! Hvor er hun bare fin og petit (i hvert fald i forhold til Benjamin hihi)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128