Kan man godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

JustMe

Vi er ateister og skal derfor ikke giftes i kirke; men jeg vil da ikke snydes for en brudekjole af den grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Vi er ateister og skal derfor ikke giftes i kirke; men jeg vil da ikke snydes for en brudekjole af den grund

jeg vil heller ikk snydes for en brudekjole fordi at jeg ikk skal i kirke

Anmeld

17. september 2012

Ciss

Du kan gøre nøjagtig, som du selv vil!

Det er vel almindelig med noget lidt mere moderat til et rådhusbryllup - men folk gør fuldstændig det, de selv føler for. Jeg kender en, som giftede sig i noget, som lignede et kontorantræk, en som giftede sig i lang sort kjole, en som giftede sig en en slags hjemmesyet folkedragtinspireret kreation og en som giftede sig i lang men smal brudekjole. Alle på rådhuset.

Det vigtigste er, at I gør det, som skal til for, at I får den mest fantastiske dag!

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Du kan gøre nøjagtig, som du selv vil!

Det er vel almindelig med noget lidt mere moderat til et rådhusbryllup - men folk gør fuldstændig det, de selv føler for. Jeg kender en, som giftede sig i noget, som lignede et kontorantræk, en som giftede sig i lang sort kjole, en som giftede sig en en slags hjemmesyet folkedragtinspireret kreation og en som giftede sig i lang men smal brudekjole. Alle på rådhuset.

Det vigtigste er, at I gør det, som skal til for, at I får den mest fantastiske dag!

tak for dit svar 

Anmeld

17. september 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Bruge en brudekjole til et bryllup på rådhuset?

Til ens eget bryllup gælder 1 regl.

*DU sætter reglerne

Anmeld

17. september 2012

TeamRocket

Jeg var klædt som punker da vi tog på rådhuset :-P så brudekjole er nok ikke for underligt ;-) og tillykke hihi

Anmeld

17. september 2012

Nettemor

Anonym skriver:

jeg var bare i tvivl om det var noget man gjorde når man nu ikk blev gift i kirken

Man bestemmer HELT selv. Der er jo også folk der bliver viet i en park af en fra kommunen og de har da også tit brudekjole på.. Hvad er forskellen

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg var klædt som punker da vi tog på rådhuset :-P så brudekjole er nok ikke for underligt ;-) og tillykke hihi

hehe .. er sikker på du var yndig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.