Vuggedød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Sphynxlover

Sidder lige og læser om vuggedød og undrer mig lidt over at der står det sker uhyrre sjældent i dk og alligevel synes jeg at jeg kan finde en del der har oplevet dette mareridt.. ved godt det ikke er mange udfra hvor mange børn der er i dk men alligevel.. Stakkels de forældre det sker for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Ciss

Det værste mareridt. Bare at vågne en morgen, og så ligger barnet der og er død.....

Det var vel mere almindeligt for 20-30-50 år siden, før de begyndte at anbefale, at lægge de små til at sove på ryggen, og ikke sove sammen med dem, hvis man ryger f eks.

Men bare at det sker en gang er jo en gang for meget.....

Anmeld

18. september 2012

TeamRocket

Ja det må bare være så forfærdeligt. Men heldigvis er der forsket så meget i det at det ikke sker så ofte mere, f.eks ved vi nu at man skal undgå ting som rygning, hovedepude, og at have baby i sengen mens man selv sover. Men ja, det har også bare været min værste frygt, sov med det ene øje åbent de første mange mange nætter.

Anmeld

18. september 2012

Kief31

Det er frygteligt ja. Jeg vågnede tit og fik vækket mine, fordi jeg ikke syntes de trak vejret, puha.. Og så måtte jeg have dem til at sove igen bagefter

Anmeld

18. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja puha ens værste marriet er jo at miste sine børn!!  Vh stine

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

Jeg vågner tit op og løber ind på søns værelse fordi jeg ikke har hørt en lyd fra ham hele natten. Men vi har også mange nætter hvor han er meget vågn. Så når han sover igennem ja så bliver man lidt nervøs

Anmeld

18. september 2012

Ciss

Tauf skriver:

Jeg vågner tit op og løber ind på søns værelse fordi jeg ikke har hørt en lyd fra ham hele natten. Men vi har også mange nætter hvor han er meget vågn. Så når han sover igennem ja så bliver man lidt nervøs

Det har jeg også prøvet. Vores pige vågnede ofte om natten som lille, så hvis hun sov hele natten igennem (skete nogen få gange, hvis hun havde feber), så ringede mine alarmklokker også som besat.

Anmeld

18. september 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Ha ha sådan var det også her med vores Elias. Jeg kan stadigvæk blive grebet af den der - trækker han vejret-fornemmelse/følelse - heldigvis er han en god snorker så efter lidt tid er der ingen tvivl 

Anmeld

18. september 2012

SussieThyssen

Tror vi alle kender til den angst.

Iøvrigt behøver man ikke vække barnet for at tjekke, man kan holde et lille lommespejl tæt ned ved deres næse og mund og se om det dugger, når de trækker vejret 

Men kors ja...de forste 2-3 uger efter er man helt oppe at ringe ind imellem LOL

Men ja...heldigvis er det utroligt sjældent at man oplever vuggedød i vore dage.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

18. september 2012

serinasmor

SussieThyssen skriver:

Tror vi alle kender til den angst.

Iøvrigt behøver man ikke vække barnet for at tjekke, man kan holde et lille lommespejl tæt ned ved deres næse og mund og se om det dugger, når de trækker vejret 

Men kors ja...de forste 2-3 uger efter er man helt oppe at ringe ind imellem LOL

Men ja...heldigvis er det utroligt sjældent at man oplever vuggedød i vore dage.

Kærligst
Sussie 

det var da et godt tip

det lægger jeg lige i baghovedet til hvis der kommer flere børn i det lille hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.