hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Nogen som har prøved hypnose  ? kan man blive det for alt.Hjæper det? hvor mange behandlinger fik i. og hvad koster sådan noget. jeg har et stort problem som jeg altid går og er ked af

jeg kan ikke spise nogen som helst grøntsager. intet slags frugt udover banan som skal være meget moden.

intet salat. jeg vil så gerne kunne spise det men kan simpelhen ikke få det ned. og har bestemt jeg skal havde gjordt noget ved det for denne det er jo ikke sundt og vil gerne havde barn engang. 

jeg er normal i vægt og bmi men går tit sukkerkold. da jeg jo ikke har så meget at vælge mellem at spise ud over ris pasta kartofler brød. slik is chips kager osv.. tror i jeg kan få noget hjælp. jeg er ano da jeg ikke er særlig stolt af det overhoved og har tit prøved at smage men så kaster jeg op ligeså snart jeg får det i munden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Nogen som har prøved hypnose  ? kan man blive det for alt.Hjæper det? hvor mange behandlinger fik i. og hvad koster sådan noget. jeg har et stort problem som jeg altid går og er ked af

jeg kan ikke spise nogen som helst grøntsager. intet slags frugt udover banan som skal være meget moden.

intet salat. jeg vil så gerne kunne spise det men kan simpelhen ikke få det ned. og har bestemt jeg skal havde gjordt noget ved det for denne det er jo ikke sundt og vil gerne havde barn engang. 

jeg er normal i vægt og bmi men går tit sukkerkold. da jeg jo ikke har så meget at vælge mellem at spise ud over ris pasta kartofler brød. slik is chips kager osv.. tror i jeg kan få noget hjælp. jeg er ano da jeg ikke er særlig stolt af det overhoved og har tit prøved at smage men så kaster jeg op ligeså snart jeg får det i munden 

min onkel undergik hypnose for ca. 7 år siden som en del af hans rygestop - han var røgfri fra den dag og 6 år frem, men faldt desværre i da han blev skilt for et års tid siden

det er faktisk det eneste kendskab jeg har til hypnose men har ingen ide om pris osv. men held og lykke med det

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

min onkel undergik hypnose for ca. 7 år siden som en del af hans rygestop - han var røgfri fra den dag og 6 år frem, men faldt desværre i da han blev skilt for et års tid siden

det er faktisk det eneste kendskab jeg har til hypnose men har ingen ide om pris osv. men held og lykke med det

okay. jeg vil håbe jeg kan få hjælp for det må være noget i min underbevisthed har aldrig kunne spise det heller ikke som lille, kun da jeg var baby og frem til 2 års alderen.... 

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

okay. jeg vil håbe jeg kan få hjælp for det må være noget i min underbevisthed har aldrig kunne spise det heller ikke som lille, kun da jeg var baby og frem til 2 års alderen.... 

jeg vil da mene at det helt sikkert er et forsøg værd!

Anmeld

17. september 2012

Camilla <3

Jeg syntes helt bestemt du skulle prøve!  

Min farmor kender også en, som røg to pakker dagligt, og som var røgfri dag 1 af 

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

men kan ikke rigtig finde nogle priser på det 

Anmeld

17. september 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

men kan ikke rigtig finde nogle priser på det 

Hvor bor du henne i landet ?  

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Hvor bor du henne i landet ?  

i midtjylland 

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

63 der har kigged men kun to der har svaret baby er ikke som det har været 

Anmeld

17. september 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

i midtjylland 

okay

Mig og min eks har været hos en i Arnum, mener jeg det hedder. ? Ved Gram Hun hedder Birthe S. Hansen. Hun er rigtig sød og dygtig. Der står priser på hendes hjemmeside. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.