Kan man få en app fra Baby dk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Moldemine

Hej Alle sammen, da jeg lige har anskaffet mig en tablet vil jeg nu spørge om i kan hjælpe mig med at finde mig en App fra baby.dk, så jeg hurtigt og nemt kan anvende Baby,dk??
kan man få det, og i såfald, hvordan får jeg det? hvad hedder den??fortsat god mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

M (:

Moldemine skriver:

Hej Alle sammen, da jeg lige har anskaffet mig en tablet vil jeg nu spørge om i kan hjælpe mig med at finde mig en App fra baby.dk, så jeg hurtigt og nemt kan anvende Baby,dk??
kan man få det, og i såfald, hvordan får jeg det? hvad hedder den??fortsat god mandag

Der er desværre ikke endnu kommet end baby.dk app.. Vi venter i spændig, men det er vist ret svært at udvikle en sådan! ØV! 

Anmeld

17. september 2012

Moldemine

øv altså! men så er det jo godt man kan komme derind på andre måder

Anmeld

17. september 2012

M (:

Moldemine skriver:

øv altså! men så er det jo godt man kan komme derind på andre måder

Det havde bare været nemmere med en app.. (:

Anmeld

17. september 2012

Deaktiveret profil

Moldemine skriver:

Nej desværre... Tror vi sidder mange herude som rigtig gerne ville have sådan en app, så det som sagt er nemmere at komme på.. 

Vi venter spændt... 

Anmeld

17. september 2012

Nettemor

De snakker faktisk om at lave en mobil version i stedet for en app Mener jeg at have hørt

Anmeld

22. september 2012

Moldemine

Tak for jeres svar allesammen... vi venter spændt på en baby.dk app

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.