Sort dun/hår på overlæben.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har sorte hår på overlæben og underlæben. Kan I hjælpe mig med, hvad jeg skal/kan gøre? 

Jeg føler mig ofte pinlig og sidder med hånden over min mund. Og har ofte lyst til bare at blive hjemme. 

Håber I ved hvad jeg kan gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Aabye

Voks..
Laser behandling..

Anmeld

17. september 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Jeg har sorte hår på overlæben og underlæben. Kan I hjælpe mig med, hvad jeg skal/kan gøre? 

Jeg føler mig ofte pinlig og sidder med hånden over min mund. Og har ofte lyst til bare at blive hjemme. 

Hejsa,

Man kan få fjernet hår permanent.. osse i ansigtet.. men det koster selvfølgelig.. Mange privatklinikker tilbyder det..

Du kan også selv vokse det.. Der findes vist nogle produkter på markedet, bl.a. Veet som har det. Eller lade en kosmetolog gøre det..

Alternativt er der pincetten.. men det gør f.... nas 

www.kosmetiskguide.dk

Der kan du finde klinikker og priser mm..

D.

Anmeld

17. september 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Voks, du kan købe et hjemmekit i matas eller få det lavet hos en kosmetolog/frisør. Ellers kan det ordbnes med snor. Det er mest noget du kan få gjort hos en arabisk eller tyrkisk frisør. Vil for øvrigt anbefale en udenlandsk behandler, de er ofte mere vant med at behandle uønsket hårvækst.

Anmeld

17. september 2012

miig1989

Anonym skriver:

Jeg har været ved at google lidt, og har fundet noget der hedder epistick, som skulle virke meget godt
Skal selv til at bestille en nu :p

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

1000 tak for de mange svar. Jeg vil prøve at tage i matas og evt en hudplejeklinik - for at at hører hvad der er bedst. 

Tror bare ikke almindelig blegning ville hjælpe. Men tak piger. 

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

en god omgang voks sku nok ku hjælpe dig af med det

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Jeg har været ved at google lidt, og har fundet noget der hedder epistick, som skulle virke meget godt
Skal selv til at bestille en nu :p

Hvordan virker den/det? 

Anmeld

17. september 2012

SukkerDronning

Anonym skriver:

Brug tråd, du kan skrive "threading" på youtube og se hvordan man gør, det er nemlig svært at forklare

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

SukkerDronning skriver:

Brug tråd, du kan skrive "threading" på youtube og se hvordan man gør, det er nemlig svært at forklare

Kan man få lavet "threading" her i Dk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.